Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 14 Ianuarie 2021
Instrument prin care companiile pot aduna toate aplicatiile pe care le folosesc intr-un singur loc, OneDock contine aproape 40 de aplicatii realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, fiind deja folosita la nivel intern de catre angajatii companiei
Joi, 11 Octombrie 2018
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Miercuri, 28 Februarie 2018
Daca agentia care va administra contul de media pentru promovarea produselor si serviciilor Telekom Romania nu mai reprezinta niciun secret pentru cititorii adplayers ca agentia de media care va adimninistra contul este Media Investment, adplayers va prezinta in exclusivitate si celelalte agentii si furnizori de servicii de marketing si...
Inca mai puteti trage la premii IAB MIXX Awards. Totul despre categorii, juriu, cand si unde in 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Cu o gala ce va avea loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest, IAB MIXX AWARDS Romania 2017 va premia cele mai bune campanii de marketing digital si interactiv din Romania din perioada mai 2017 – aprilie 2017, iar inscrierile vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie
Marti, 24 Ianuarie 2017
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Marti, 27 Ianuarie 2015
Vineri, 31 Ianuarie 2014
„Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Miercuri, 07 Decembrie 2011
Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Marti, 11 Ianuarie 2011
Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Miercuri, 21 Ianuarie 2009
Intamplator sau nu, anuntul desparitii sale de Ogilvy One vine insa odata cu aparitia in structura Ogilvy Group a noii divizii Ogilvy Interactive, care preia practic o parte din activitatile lui Alexandrescu in cadrul grupului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: