Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
Marti, 02 Octombrie 2007
Acolo unde Internetul este mai viu ca niciodata, intrebarea din banner-ul pentru Gala Socitatii Civile ar putea candida la o nominalizare pentru creativitate in media
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Vineri, 07 Septembrie 2007
Editia din acest an va aduce 4 premii Epica d’Or la categoriile Film, Press, Outdoor si Interactive, spre deosebire de Epica 2006/2007, cand festivalul oferea doar doua astfel de distinctii
Vineri, 17 August 2007
"Pot fi si 50-100 de jurnalisti dar ne putem astepta si la 200, in functie de interesul aratat de publicatiile locale si internationale”, a afirmat, pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu, Summit Organizer la IAA European Summit, despre numarul jurnalistilor care pot fi acreditati la evenimentul ce va avea loc la Bucuresti, sfarsitul lunii viitoare
Miercuri, 08 August 2007
“Doamna Daniela Krautsack (MD, Magic Moments / MediaCom) a facut un amplu studiu asupra mediei ambientale din diverse tari ale lumii si speram ca macar o parte dintre concluziile acestuia sa le vedem la cea mai importanta manifestare europeana a industriei de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti” a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu - Summit Organizer...
Vineri, 03 August 2007
Competitia internationala de packaging design Pentawards si-a extins termenul limita de intrare a lucrarilor pana la 10 August
Vineri, 06 Iulie 2007
Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Tot ce este inscris la Cannes este creme de la creme. Imaginativa ca finalistii sunt creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii", adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat.
Luni, 18 Iunie 2007
Starcom a intrat in finala Media Lions cu o dubla nominalizare la Campania Impotriva Cancerului la San (1 din 8 Femei) pentru Avon Cosmetics, iar la Press Lions au intrat in finala GMP cu Mandra (Carpalat) si Leo Burnett cu Money Transfer (Sweden) pentru Western Union
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu 5,5 %
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Miercuri, 23 Mai 2007
Dupa 5 ani "ganditi si munciti" pentru 5 titluri de Agentia Anului din 7 posibile, 53 de premii si mai mult de 90 de nominalizari, Leo Burnett a anuntat ca "se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte...
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: