Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 24 Noiembrie 2011
Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Miercuri, 06 Ianuarie 2010
Langa anunturi gen „STUDENTA ofer spre inchiriere o camera intr-un apartament mobilat si utilat complet. Tel: 0745xyzxyz”, afisele programului Orange Ambition ocupa toate...
Luni, 23 Iunie 2008
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Vineri, 05 Octombrie 2007
Webstyler este nominalizata la Golden Drum Interactive, cu ring tone-ul Alo 322? Vreau presedintele inapoi!
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Conceptul Brand Care este lansat impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Marti, 07 Martie 2006
Diana Klusch (foto), Director Relatii Externe, Divizia Beauty Care, Procter&Gamble spune ca pentru nominalizari "au fost consultati directori de agentie, directori de creatie si PR, pentru ca acestia sunt mai implicati in ce inseamna domeniul de frumusete si lumea mondena"
Joi, 10 Noiembrie 2005
Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare
Joi, 18 August 2005
Agentia vrea sa faca afaceri mari in spatii mici si spune ca are in acest moment un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Miercuri, 22 Iunie 2005
McCann si Interbrew merg cu Beck’s pe inovatie outdoor, iar prima prestatie din centrul Bucurestiului merge pe titlul "Ordine si Disciplina: legea germana a puritatii berii"
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Luni, 30 Mai 2005
Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: