Rezultatele cautarii dupa : "initiativa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
64% din deseurile colectate prin sistemul de pubele inteligente Big Belly, din centrul Capitalei, redirectionate catre reciclare
Joi, 09 Mai 2019
In cadrul campaniei ,,Dupa Noi, strangem tot noi", de la inceputul lunii februarie si pana la jumatatea lunii aprilie, prin reteaua Big Belly, au fost colectate 8,4 tone de materiale reciclabile in cele 15 containere dedicate colectarii deseurilor reciclabile, acest volum reprezentand 64% din volumul total...
De Ziua Europei, Placido Domingo invita la Oda bucuriei in ritm de jazz - videoclip de promovare a patrimoniului national #Ode2Joy Challenge
Joi, 09 Mai 2019
 Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor” anunta lansarea contributiei video Romania: #Ode2Joy Challenge 2019, pe 9 mai, de Ziua Europei. Initiativa creativa raspunde provocarii organizatiei paneuropene Europa Nostra si presedintelui acesteia, Plácido Domingo care poate fi urmarita pe...
Peste 10.000 de vieti salvate in campania de donare de sange la birou #cei1024, initiata de ZITEC
Marti, 23 Aprilie 2019
 In urma celor mai recente sesiuni de donare de sange la birou, campania #cei1024 a depasit 3450 de donatori, echivalentul a peste 1500 de litri de sange si a 10.000 de vieti salvate, anunta reprezentantii campaniei.
Peste 10.000 de salcami, stejari si ulmi, plantati de echipele Leroy Merlin in trei zone rurale din tara
Luni, 22 Aprilie 2019
 Astfel, prin mobilizarea a 200 de membri voluntari din echipele magazin si sediu, au fost plantati peste 10.000 de salcami, stejari si ulmi in localitatile Lipanesti (Prahova), Cuza Voda (Galati) si Apahida (Cluj), cu sprijinul asociatiilor „Se poate”, „Planteaza in Romania” si...
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
PR
Leroy Merlin sustine Festivalul Oualor de Paste si constructia primului teatru din bani privati
Joi, 04 Aprilie 2019
 Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si...
Cu Cartile pe Spate. Campania inedita de promovare a lecturii Cartile pe Fata continua pe carti de vizita
Joi, 04 Aprilie 2019
 „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”,...
Microfoanele jurnalistilor, donate de institutiile de presa in campania de promovare a donarii de sange
Vineri, 01 Martie 2019
 Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.
UPC Romania plateaza cu factura electronica 1.000 de copaci la fiecare 10.000 de facturi
Joi, 28 Februarie 2019
 UPC Romania demareaza campania „Activeaza factura electronica si adopta un copac” prin care indeamna clientii companiei, care au servicii de internet, sa renunte la factura printata prin activarea facturii electronice.
Nadia Comaneci extinde cursurile de initiere in gimnastica si educatie fizica desfasurate la GymNadia. Pe langa cele gratuite, abonamente de 200 lei pentru 8 sedinte
Vineri, 22 Februarie 2019
 Pe langa programele gratuite, in baza solicitarilor multiple primite dinspre parintii interesati de o dezvoltare fizica si mentala sanatoasa si echilibrata a copiilor, Nadia Comaneci a anuntat astazi vineri, 22 februarie , lansarea unor noi programe de initiere, paralele, ce se vor desfasura seara in intervalul...
OK Center - de la 10 mii, la 20 de mii de persoane interesate de primul centru de educatie financiara
Luni, 28 Ianuarie 2019
 Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
Skanska Romania a obtinut pre - certificarea WELL Building Standard pentru proiectele sale
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Compania este primul dezvoltator de cladiri de birouri din Romania care introduce si implementeaza in proiectele sale WELL, singura certificare care evalueaza performanta spatiilor de lucru in functie de influenta avuta asupra sanatatii si confortului utilizatorilor.
Proiectul Centenar Bucuresti 100: Ocupatie, Razboi, Unire prezinta Capitala viitoarei Romanii in timpul ocupatiei germane din 1916-1918 si a Serbarilor Unirii din 1918
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
Voluntarii Our Big Day Out au dat start celei de-a- XXII - a editii de actiuni caritabile. In 2018, in sprijinul unui numar de aproape 5000 de persoane
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Sprijin de 200.000 euro pentru 10 antreprenori, oferit de Telekom. Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca Andreea Cramer, Telekom Romania
Joi, 15 Noiembrie 2018
 „Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
« 5 6 7 8 9 »