Rezultatele cautarii dupa : "initiativa"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 03 Decembrie 2015
O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Vineri, 14 August 2015
Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Luni, 06 Iulie 2015
Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Chic de la Mega Image este semnat de Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean
Joi, 04 Iunie 2015
La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de 4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Miercuri, 03 Iunie 2015
Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior
Marti, 02 Iunie 2015
Joi, 14 Mai 2015
Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Vineri, 06 Martie 2015
Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala
Joi, 15 Ianuarie 2015
Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta in 2010.
Luni, 24 Noiembrie 2014
Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.
Vineri, 24 Octombrie 2014
In urma unui parteneriat cu universitatile din sistemul national de invatamant superior, ARRP promoveaza profesia de specialist in PR pentru a contribui la o mai buna racordare a invatamantului la cerintele pietei muncii
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ. Este concluzia furnizorului de hartie Antalis care promoveaza beneficiile acestui suport.
Joi, 18 Septembrie 2014
Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Luni, 26 Mai 2014
Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor
Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Luni, 02 Decembrie 2013
In timp ce magazine de tot felul au incurajat vanzarile cu Black Friday, lantul de magazine american Joi, 19 Septembrie 2013
Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: