Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins într-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au înscris eseuri
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: