Rezultatele cautarii dupa : "informatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Carte in serial: 10 teme de istoria jurnalismului  Marian Petcu (I)
Miercuri, 01 August 2012
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Fost CEO InternetCorp, Vlad Popa vrea mai mult de 340.000 EUR cu AvocatNet
Vineri, 02 Martie 2012
 „Vrem sa dezvoltam afacerea, in special sursele de venit, in perioada aceasta in care scad bugetele de publicitate”, a declarat pentru adplayers, Vlad Popa, despre rolul sau de dezvoltare la portalul de business AvocatNet.
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
Joi, 26 Ianuarie 2012
 adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Google cauta continut mai recent. Mai mult de 1/3 din rezultate sunt afectate.
Joi, 10 Noiembrie 2011
 Noul algoritm de cautare Google pune accent pe continut mai recent si afecteaza 35% din rezultate

Seminar UAPR Despre media proprie, generata si platita in 2012. Pe 17 Noiembrie.
Joi, 03 Noiembrie 2011
 Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
Dupa 2 ani de pauza, RoDirect recupereaza. 3 zile de speakeri internationali in agenda 2011
Marti, 25 Octombrie 2011
 Cu speakeri in majoritate internationali, editia 2011 promite 3 zile de seminarii si evenimente – pana la care cei interesati mai au doar cateva zile de inscriere

Licitatie de 350.000 - 400.000 EUR Kruk, la Brand Connection
Vineri, 23 Septembrie 2011

Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media

Cifrele de afaceri necomunicate ale agentiilor
Miercuri, 31 August 2011

Ca intr-un paradox al industriei de comunicare, desi toata lumea isi lauda practicile, nimeni nu pare sa isi laude si banii scosi pe fiecare din expertizele de servicii. Veniturile pe fiecare domeniu de activitate raman ascunse ochilor interesati.

Splendid Thematics in proces cu Odyssey Communication
Vineri, 19 August 2011
Se va ajunge la termenul de judecata? Cocor SA, compania ce administreaza vanzarile mediafatadei cu acelasi...
Dan Andronic si Ion Cristoiu discuta “Bulina Rosie
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Evenimentul Zilei de 5 iunie: Ceea ce a fost monitorizata drept o intalnire intre veterani ai ziarului cunoscut in urma cu 19 ani ca Bulina...
AdPlayersREPORT 2011. Cifre de afaceri ale jucatorilor din publicitate si evolutii 2010 vs 2009
Miercuri, 01 Iunie 2011
 Avand drept tinta principala jucatori relevanti din piata de marketing si comunicare din Romania, AdPlayers publica, incepand din 1 iunie, AdPlayersREPORT 2011 cifrele de afaceri ale celor mai importante companii sau grupuri de comunicare, si evolutia lor in 2010 comparativ cu 2009

IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania