Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 03 Aprilie 2023
BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 06 Martie 2023
Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
Luni, 23 Ianuarie 2023
Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
- Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Luni, 14 Noiembrie 2022
In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Miercuri, 05 Octombrie 2022
Miercuri, 21 Septembrie 2022
Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Luni, 01 August 2022
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Miercuri, 13 Iulie 2022
Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Miercuri, 06 Iulie 2022
Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
Marti, 07 Iunie 2022
Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
Luni, 11 Aprilie 2022
Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Miercuri, 12 Ianuarie 2022
“Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti,...
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Disponibile in Romania de anul viitor, incepand de luna aceasta, Vodafone le va oferi clientilor Eco-SIM-uri avand dimensiunile reduse la jumatate fata de cartelele SIM obisnuite, realizate din plastic reciclat. Acestea vor inlocui progresiv cartelele SIM existente, realizate din plastic nou si vor fi introduse in...
Luni, 18 Octombrie 2021
,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker. In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a...
Vineri, 15 Octombrie 2021
Aflat la cea de-a noua editie, studiul realizat impreuna cu Unlock Market Research este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza. Vineri, 17 Septembrie 2021
„In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: