Rezultatele cautarii dupa : "industrii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Alex Cernatescu, CEO & Co-Fondator al Stefanini Infinit, este cel mai nou cadru didactic asociat la unul dintre cele mai prestigioase programe de Executive MBA ale Bucharest Business School
Luni, 06 Martie 2023
 Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
Luni, 14 Noiembrie 2022
 In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022
 Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
Premiera in grupul de comunicare Dentsu. Marius Tianu, Creative Director, Dentsu, Southeast Europe
Luni, 11 Aprilie 2022
 Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
Miercuri, 12 Ianuarie 2022
 “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti,...
 Vodafone lanseaza Eco-SIM-urile fabricate din plastic reciclat. In Romania, de anul viitor.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Disponibile in Romania de anul viitor, incepand de luna aceasta, Vodafone le va oferi clientilor Eco-SIM-uri avand dimensiunile reduse la jumatate fata de cartelele SIM obisnuite, realizate din plastic reciclat. Acestea vor inlocui progresiv cartelele SIM existente, realizate din plastic nou si vor fi introduse in...
Cheil | Centrade, in crestere cu 20% pe primul semestru 2021. AdPlayersREPORT cu Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade.
Luni, 18 Octombrie 2021
 ,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker. In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a...
MCCANN PR, pe primul loc Biz PR Awards Romania. Top 10 BIZ cele mai performante agentii de PR 2021
Vineri, 15 Octombrie 2021
 Aflat la cea de-a noua editie, studiul realizat impreuna cu Unlock Market Research este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza. Pe locul doi se afla MSL The Practice, podiumul fiind completat de GOLIN Romania....
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
« 1 2 3 4 5 »