Rezultatele cautarii dupa : "indoor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie -  Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. Audi as your sixth sense
Marti, 24 Octombrie 2017
 Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
 Promenada si Mega Mall sunt primele centre comerciale din Romania cu harti Indoor Google Maps
Marti, 12 Septembrie 2017
 „In calitate de lideri pe piata locala de investitii in retail, inovatia este un cuvant-cheie in dezoltarea portofoliul NEPI Rockcastle, iar integrarea celor mai avansate solutii tehnologice in serviciile centrelor comerciale face parte din strategia noastra pe termen lung” a afirmat pentru adplayers Andreea Vlad, Group Digital Marketing Manager NEPI Rockcastle
Hotnews: Mesh publicitar pe Monument Istoric. Euromedia Group amendata cu 450 de euro
Vineri, 07 Iulie 2017
 Intr-un raspuns pentru Hotnews, PMB arata: "Pentru imobilul din Calea Victoriei nr. 2, Sector 3, societatea EUROMEDIA GROUP S.A a fost sanctionata contraventional, conform prevederilor Legii 50/1991. Aceasta a desfiintat mijlocul publicitar sanctionat. Ulterior, aceasta a amplasat alte 2 mijloace publicitare pe fatadele...
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Dinti sanatosi cu bani in rate. Marketing medical cu 100.000 de euro operat de medicul Razvan Circo.
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
 Uitati de rate la televizoare. Puteti fi mai bucurosi daca veti zambi mai frumos cu bani in rate. Asta face, fara sa fie specialist in marketing, Razvan Circo - medic dentist specializat in parodontologie si implantologie, Circo Dentistry Center. Si, la cate a facut cu bani putini, nu te-ai mira sa-si deschida si agentie specializata in marketing medical. 
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
EXCLUSIV: “Pericol de Foc la afisajul interior din lanturi de magazine si Metrou.
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
  Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Intre Dumnezeu si neamul meu publicitar
Luni, 02 Noiembrie 2015
 E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad. 
Toyota Production System in comunicare vine la Bucuresti pentru Solutii de Afaceri Creative
Marti, 06 Octombrie 2015
 A II-a Editie S.A.C. va avea loc pe 13 octombrie 2015 la Bucuresti - Crystal Pallace Ballrooms. Rezervarea unui loc se face fara taxa in limita locurilor disponibile ale salii la www.solutiiafacericreative.ro

 

Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
Marti, 14 Iulie 2015
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Exclusiv: Spectacular a dat in judecata Metrorex. Urmatorul termen: 15 iulie.
Miercuri, 08 Iulie 2015
 
« 1 2 3 4 5 »