Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel...
Venituri de 190,9 milioane de euro si 11.2 milioane de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie 2021, pentru Vodafone Romania
Luni, 26 Iulie 2021
 ,,Ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare ale Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile” a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.
Turneul International Stradivarius 2021 „ODA BUCURIEI”. 13 concerte in Catedrale si spatii inovative din Romania, intre 25 iulie si 11 august.
Vineri, 23 Iulie 2021
 Editia a XIVa a Turneului International Stradivarius prezinta Simfonia a IX a - „ODA BUCURIEI” -  compusa de Ludwig van Beethoven, intr-o transcriptie pentru vioara si pian de Hans Sitt, in perioada 25 iulie - 11 august, o serie de 13 concerte in Catedrale si spatii inovative din Romania.
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
5 din 10 romani la nivel national se declara multumiti de relatiile cu apropiatii si de locul de munca
Marti, 13 Iulie 2021
Persoanele singure de varsta mijlocie par sa fie mai multumite de relatiile cu familia si prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educatie superioara si venit ridicat (45%).
VTEX depune declaratia de inregistrare pentru oferta publica initiala. Intentioneaza listarea la NYSE
Luni, 28 Iunie 2021
 VTEX intentioneaza sa aplice la listarea actiunilor sale comune de Clasa A la Bursa de Valori din New York (NYSE) sub simbolul „VTEX”.
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
Ema Prisca este noul Chief Marketing Officer al Electric Castle Festival
Marti, 25 Mai 2021
 In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021
 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
LONCOLOR o sustine pe ROXEN la Eurovision Song Contest 2021
Vineri, 14 Mai 2021
 „Suntem onorati sa o sutinem pe ROXEN in drumul sau catre una dintre cele mai iubite competitii muzicale. Anul trecut, ROXEN a devenit brand ambassador-ul gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle, iar culoarea de par pe care o poarta este 4.22 – Violet Intens, o nuanta vibranta pentru un plus de...
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
« 6 7 8 9 10 »