Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
Marti, 21 Iunie 2022
 6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si...
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2022
Joi, 19 Mai 2022
 
Godmother devine partenerul oficial pentru piata din Romania al 27Names - cea mai mare retea de agentii independente de evenimente din Europa
Vineri, 13 Mai 2022
 De 22 de ani, specializata in furnizarea de servicii de tip BTL, agentia bucuresteana se alatura celor mai mari agentii independente de evenimente din Europa, intr-o retea care reuneste peste 500 de specialisti in domeniu.
Fosta Managing Director al regiei de media Cable Direct, Ecaterina Matei conduce noua divizie Digital Media, Cheil | Centrade
Miercuri, 11 Mai 2022
 Cu o experienta de peste 20 ani in piata de media, Ecaterina Matei si-a inceput cariera in cercetare de piata si vanzari de publicitate la Prima TV. Ulterior preluarii Prima TV de catre grupul european ProSiebenSat.1 Media, Ecaterina a promovat rapid la rolul de director de vanzari media, iar in ultimii sase ani a...
Tiriac Operating Lease, divizia de leasing operational a Grupului Tiriac, preluata de Autonom
Vineri, 15 Aprilie 2022
 Autonom si Grupul Tiriac anunta incheierea tranzactiei prin care Autonom preia Tiriac Operating Lease, un business cu venituri anuale de 19,3 milioane EUR, active in valoare de 48,9 milioane EUR si o flota de peste 2.600 de masini. Prin acest pas, Autonom depaseste semnificativ pragul de 10.000 de masini in leasing...
Cu o prezenta globala in 32 de tari, Burlington English Romania a ales sa comunice cu McCannPR
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 “Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
Marti, 12 Aprilie 2022
 In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
Cu 20 de ani dedicati radioului, dintre care ultimii 17 la Europa FM, Toader Paun intra in echipa de Digital PR Zaga Brand
Vineri, 08 Aprilie 2022
“Am primit provocarea de a intra in echipa Zaga Brand imediat cum a devenit publica intentia de a ma retrage de la Europa FM. Am simtit pasiunea care alimenteaza Zaga, ambitia de a face cele mai bune proiecte si de a avea o echipa unita de valori cu care ma identific si eu ” spune Toader Paun, Director de Dezvoltare si Comunicare Zaga Brand.
„De la inceput cu SPOR!”. Marca de vopsea lavabila de la Policolor sustine proiectele de relocare in Romania, parte din migratia de la oras la sat.
Miercuri, 30 Martie 2022
 Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
#OameniiDeLaProfi: primele contracte de munca semnate cu refugiati ucraineni
Vineri, 18 Martie 2022
 „Ne-am adaptat 360 procesul de recrutare, angajare si inductie, astfel incat suntem pregatiti sa le spunem noilor nostri colegi ,,Bine ati venit! ”, declara Pawel Musial, Directorul general Profi. „La doar 1 zi dupa inceperea actiunii, s-au semnat deja primele contracte cu persoane sosite din...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
« 4 5 6 7 8 »