Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Castigatorii Romanian PR Award XX. GRF+ este Agentia de PR a Anului.
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
Ruxandra Rau, Director Brand & Marketing Communication, Vodafone:,,Cred in puterea brandurilor de a face mai mult si mai bine pentru oameni, pentru afaceri si pentru societate”
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Recent instalata la inceputul acestei luni in echipa de marketing si comunicare Vodafone, potrivit surselor APlayers, Ruxandra Rau a confirmat pentru AdPlayers numirea si a punctat, pe scurt, misiunea sa in carul operatorului de tehnologie.
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
Luni, 14 Noiembrie 2022
 In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
,,Relevant” pentru marketing si comunicare, pe TV la Canal 33 din 1 noiembrie cu Antoaneta Banu
Luni, 31 Octombrie 2022
 „Proiectul emisiunii de marketing si comunicare Relevant se uita cu multa atentie la actualul context social, economic si financiar si mai ales la crizele multiple, nu doar din Romania, ci la nivel global. Dupa doi ani de pandemie, inca nu putem spune ca stim cu „ce se mananca „ noua...
Game World sustine boxul romanesc in 2022, sponsorizand Federatia Romana de Box
Miercuri, 12 Octombrie 2022
 „Prin acest nou parteneriat, Game World isi continua demersul de sustinere a sportului romanesc intr-una dintre putinele discipline in care sportivii nostri au obtinut titluri mondiale atat la amatori, cat si la profesionisti”, spune Attila Otto Török, Director de Strategie al Game World.
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania „Dezgheata copilul din tine!” pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
HUAWEI Ads anunta parteneriate globale si solutii inovatoare la DMEXCO 2022
Joi, 22 Septembrie 2022
 Platforma de comunicare isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Jam Session Agency Romania a rupt inclusiv pe disruptive in Germania. 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022 cu ING Bank
Marti, 20 Septembrie 2022
 Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile...
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Unicul turneu WTA de la Bucuresti, 10-18 septembrie. Investitie de 300.000 EUR si premii de 115.000 USD si 160 de puncte WTA pentru campioana, in WTA ”Tiriac Foundation Trophy”
Vineri, 05 August 2022
 Ion Tiriac: ”Organizarea acestui turneu reprezinta suma eforturilor depuse pentru a pastra Bucurestiul pe harta internationala a turneelor de tenis. Scopul Fundatiei Tiriac este de a incuraja practicarea sportului in randul tinerilor, iar organizarea acestei competitii vine sa completeze misiunea Fundatiei....
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
Vineri, 22 Iulie 2022
 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
Modelul de munca hibrid pune la incercare abilitatile liderilor de echipa din IT de relationare cu echipa
Vineri, 15 Iulie 2022
 67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
« 3 4 5 6 7 »