Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024
 Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Studiu de siguranta rutiera pietonala in Romania. 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni.
Joi, 09 Mai 2024
 Atat pietonii cat si soferii incalca regulile de siguranta rutiera si pietonala. Traversarea neregulamentara a strazii se situeaza in topul comportamentelor negative, cu o pondere de 67,7%, in timp ce 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni cand strada e complet...
Cu premii de 12.000 de euro, proiectul „Catalizator de Inceputuri”, sub egida „Cred in Romania”, aduce tinerii artisti in lumina reflectoarelor
Luni, 29 Aprilie 2024
 Competitia se adreseaza artistilor sub 35 de ani inclusiv, studenti sau absolventi ai facultatilor de arta si arhitectura. Inscrierile sunt deschise pana pe 19 mai 2024.
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Revolut depaseste 2 milioane de clienti ai aplicatiei Revolut <18 si introduce noi caracteristici pentru utilizatori
Luni, 15 Aprilie 2024
 Revolut a depasit pragul de 2 milioane de utilizatori in randul copiilor si adolescentilor, la nivel global, iar baza totala de clienti ai acestui produs (parinti si copii) a ajuns la 3,5 milioane. In Romania, numarul utilizatorilor Revolut <18 a crescut cu 65%  in ultimul an
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
 Professional Women’s Network Romania a ales un nou Consiliu Director
Vineri, 12 Aprilie 2024
 „Sunt deosebit de onorata sa preiau al doilea mandat de Presedinte al Asociatiei. Le multumesc membrelor Asociatiei pentru increderea acordata. Apreciez ca asociatia noastra a reusit sa devina mult mai activa, dinamica si vizibila pe plan intern si international datorita tuturor demersurilor si proiectelor pe...
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
 Allianz-Tiriac Asigurari, Fundatia de Excelenta Sportiva si Fundatia Tiriac demareaza inscrierile in “Bursele de performanta Allianz-Tiriac” 2024
Luni, 08 Aprilie 2024
 "Pentru a ajunge la performante remarcabile in sport, tinerii nostri au nevoie de resurse si motivatie, inclusiv de ordin financiar. Avem talent in Romania si este datoria noastra sa ii sustinem sa atinga cele mai inalte culmi ale succesului sportiv", a spus Ion Tiriac.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024
 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Romanii din Spania trimit bani, expertiza si atitudine sanatoasa si nu-si pierd increderea in Romania
Vineri, 29 Martie 2024
 Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Grupul de comunicare V+O Group formeaza o alianta strategica cu grupul international SEC Newgate
Luni, 05 Februarie 2024
 Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre...
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
« 1 2 3 4 5 »