Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ce vor agentiile in licitatii? Etape obligatorii, 3-5 agentii, buget si transparenta. Onorariul, optional.
Marti, 23 Iunie 2015
 
FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Licitatie intre 50-100 mii euro castigata de People. Glenfiddich lauda oamenii de succes din comunicare.
Luni, 16 Decembrie 2013
 Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
CNA
Cel mai bun loc de munca din publicitate. 2.500 euro de angajat anti-publicitate.
Vineri, 28 Iunie 2013
 Cu cheltuieli pentru salariu si alte conditii asigurate in valoare totala de 11.000 de lei pe luna (2.500 euro), un membru al consiliului isi ia concediu doar in sedintele publice.

Presedinte IAA Worldwide din Romania. Felix Tataru ar putea deveni Presedinte Global IAA din 2016.
Vineri, 28 Iunie 2013
 Ales de curand Senior Vice President al IAA, functia presupune ca dupa trei ani de mandat fondatorul grupului GMP va deveni automat Presedinte Mondial al IAA. Noii membri din Consiliul Director au mandate valabile pana in luna mai 2016.
Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
Marti, 18 Iunie 2013
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Antena 1 are suspiciuni privind legitimitatea si obiectivitatea cercetarii lui Sorin Alexandrescu
Joi, 30 Mai 2013
 „Antena1 considera ca institutiile statului trebuie sa actioneze exclusiv in baza legii, in conditii de maxima obiectivitate si transparenta, fara a fi influentate de interese economice sau de alta natura. Cercetarea domnului Sorin Alexandrescu la initiativa unui reprezentant al RCS&RDS (companie cu care exista mai multe litigii civile si comerciale) creeaza insa suspiciuni...
“Ultima agentie idealista isi numeste Managing Director la 7 ani de la prima campanie.
Marti, 16 Aprilie 2013
 Daniel Gavrila devine Managing Director la Papaya Advertising. “Ultima agentie idealista”, dupa cum o numeste insusi noul manager, infiinteaza pozitia de conducere la 7 ani de la prima campanie

CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

Gogu dupa incendiu. Capanescu: “Este un fotograf prea mare ca sa fie doborat de o nefericire
Luni, 09 Iulie 2012
 “Suntem prea multi cei cu incredere in el si in munca sa, cat sa nu-l lasam sa-si aminteasca prea des aceasta nefericire” mai spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis Bucharest, dupa incendiul care a macinat studioul foto al lui Cosmin Gogu

3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

Fondatorul agentiei The AdStore a lansat magazin online de creatie de urgenta
Luni, 28 Mai 2012
 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.