Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Iulie 2021
La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
Joi, 15 Iulie 2021
Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Telefonul Varstnicului este apelat in principal de seniori de peste 70 de ani, care locuiesc singuri
Marti, 13 Iulie 2021
Informatiile si ajutorul material raman principalele motive de apelare la serviciul social Telefonul Varstnicului, din cele peste 7500 de convorbiri telefonice si aproape 1500 de apelanti unici in primele sase luni ale anului 2021
Luni, 05 Iulie 2021
ŠKODA ENYAQ iV serveste drept centru mobil de comanda (‘Red Car’) in 15 din 21 de etape, fiind folosita de directorul Turului, Christian Prudhomme. ŠKODA AUTO sponsorizeaza pentru al saptelea an consecutiv Tricoul Verde pentru castigatorul la puncte. Campania WeLoveCycling de anul acesta...
Joi, 01 Iulie 2021
Aflata sub administrarea Grupului Tiriac, BEST Preschool (British Education & Sports Tiriac Preschool) isi va deschide portile cu programe de vara incepand cu luna iulie, iar din 1 septembrie 2021 va oferi servicii prescolare complete, la cele mai inalte standarde, pentru copii cu varste cuprinse intre 18 luni...
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Joi, 10 Iunie 2021
,,Radisson Blu Hotel, Bucuresti ii asteapta cu drag pe fanii celui mai popular sport din Romania sa aiba parte de experienta perfecta de urmarire a meciurilor. Le vom pune la dispozitie pana la 229 de locuri la interior si exterior, 7 ecrane TV, un meniu fresh, bauturi fine, toate gandite sa completeze...
Vineri, 28 Mai 2021
„Ca unul dintre liderii in tehnologie de pe piata locala, ne-am dorit sa oferim aceeasi experienta digitala moderna, pe care o punem la dispozitia clientilor prin asistentul virtual Tim, si angajatilor nostri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis sa simplificam si, in acelasi timp, sa eficientizam procesul...
Vineri, 28 Mai 2021
Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Joi, 13 Mai 2021
Hotelul de renume mondial repozitioneaza astfel marca superioara a Radisson Blu, lider pe piata din Romania, printr-o transformare eleganta si sofisticata a lobby-ului si a gradinii si prin cresterea numarului de camere, la peste 600.
Miercuri, 24 Martie 2021
OMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piata de media, pentru anul 2020. Raportul reflecta realitatea competitiva si alerta din piata locala de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plaseaza piata din Romania pe locul 19 la nivel...
Vineri, 19 Februarie 2021
In urma punctajului cumulat pentru toate lucrarile inscrise de-a lungul anului, DDB Romania obtine locul 2 in topul Agentiilor.
Joi, 11 Februarie 2021
“In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Marti, 22 Decembrie 2020
„Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Vineri, 04 Decembrie 2020
administratiei publice este inca deosebit de scazut, in ciuda unui cadru legislativ in vigoare care include obligatii pentru aceste institutii privind digitalizarea”
Marti, 17 Noiembrie 2020
Grachnova va prelua acest rol incepand cu 4 ianuarie 2021, iar Razvan Varabiescu, CEO al Dentsu Romania, a decis de curand sa isi indrepte atentia spre alte provocari profesionale. In...
Luni, 16 Noiembrie 2020
Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Topul nevoilor varstnicilor din Romania, dupa cinci ani ai programului social Telefonul Varstnicului
Luni, 09 Noiembrie 2020
Nevoia de informare ramane principalul motiv pentru care seniorii apeleaza Telefonul Varstnicului. Peste 2.700 de persoane au solicitat sprijin prin Telefonul Varstnicului in 2020, dublu fata de anul precedent
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: