Rezultatele cautarii dupa : "include"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Trebuie sa va gaseasca pregatiti!
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
141 Romania il aduce pe Andy Lita de la Ogilvy&Mather Kiev
Joi, 15 Septembrie 2005
Noul Account Director in echipa British American Tobacco (BAT) de la 141 Romania se intoarce in agentie dupa 2 ani de "capsuni" in Ucraina
Promotia Timisoreana atrage vanzari pe cinste
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Friends Advertising a castigat contul Canon CEE, Photo-Video pentru 16 tari
Miercuri, 07 Septembrie 2005
"Eu personal simteam nevoia de o agentie capabila sa spuna "nu" atunci cand trebuie sa spuna "nu" "a declarat dupa licitatia internationala din Austria Tilemachos Mavrakis, Marketing Manager Canon Central & East Europe GmbH, Photo and Video Group
UniCredit Romania da credit auto pentru persoanele fizice pana la 30.000 EURO
Joi, 25 August 2005
Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
Coca-Cola Soundwave trage patinoarul pe plaja
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Promotie UniCredit Romania pentru creditele ipotecare si imobiliare
Luni, 01 August 2005
Pana pe 15 septembrie banca a redus pentru persoanele fizice dobanzile la 8% in valuta respectiv 13% in RON si a marit la 25 ani perioada de rambursare
SPORT TOTAL joaca la fluierul gmp/MAP
Miercuri, 13 Iulie 2005
Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
Creditinstant intre 1.000 la 20.000 EUR de la Unicredit
Miercuri, 06 Iulie 2005
Perioada de rambursare a creditului pentru nevoi personale de la Unicredit este de pana la 5 ani iar venitul lunar net minim este de 250 EUR sau echivalent in RON
Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Traieste vara Soundwave cu 4 milioane de premii Coca Cola
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
PR, TV, Y&R
Young&Rubicam / Team Advertising a semnat 4 spoturi la “Drogurile ucid
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Beko face BeBeko cu Odyssey
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”  cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM