Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
Vineri, 29 Iunie 2007
Crescut cu grija, astfel incat proiectul include acumemisiune TV, revista tiparita, Internet si, mai nou, o emisiune radio, agentia de publicitate Babel Communications a lansat Misiunea Casa in urma cu 4 ani, platforma media urmand sa mai includa un portal de comert online si chiar o baza de date cuprinzand companii din domeniul costructiilor
Miercuri, 27 Iunie 2007
Supliment auto editat de Yuppy.ro, publicatia online se adauga portofoliului InternetCorp ce mai include 9AM.ro, Wall-Street.ro, YourMoney, Kudika.ro, Garbo.ro si Condo.ro
Marti, 26 Iunie 2007
Amira Syoufi (foto) a decis sa se alature echipei Brand Connection ca Senior Planner, dupa ce a inceput sa lucreze in media la Carat, in 2004
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
Joi, 24 Mai 2007
Alexandra Olaru a fost numita Director de Resurse umane al Unilever South Central Europe, aditional functiei de Director de Comunicare, deja detinute in cadrul companiei
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
Marti, 15 Mai 2007
"Suntem foarte mandri sa fim, cred, prima agentie bucuresteana care se stabileste in Bacau—ceea ce spune multe despre potentialul pe care il vedem in oras si in zona", declara Sandra Pralong (foto), fondatoarea Synergy
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
Marti, 08 Mai 2007
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: