Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000.
Miercuri, 07 Decembrie 2016
Achizitia este motivata de completarea portofoliul global de evenimente de packaging al companiei
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Vineri, 23 Septembrie 2016
„Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Marti, 13 Septembrie 2016
Noua structura a agentiei integrate reuneste capabilitatile McCann si MRM // McCann si va fi condusa de catre Nick Handel, noul CEO al McCann Worldgroup Singapore.
Joi, 08 Septembrie 2016
Romanii din diaspora care vor sa deschida o afacere in tara au la dispozitie fonduri de 30 milioane de eruo prin programul „Diaspora Start-Up”
Vineri, 02 Septembrie 2016
Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Luni, 08 August 2016
Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
Miercuri, 20 Iulie 2016
Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Joi, 16 Iunie 2016
Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Marti, 31 Mai 2016
Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Miercuri, 18 Mai 2016
In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: