Rezultatele cautarii dupa : "in"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
Cu premii de peste 1.000.000 de dolari in 2024, HELL Boxing Kings si Roy Jones Jr., de noua ori campion mondial la box, cauta cei mai buni luptatori de box din 10 tari.
Vineri, 02 Februarie 2024
 Turneul de box HELL Boxing Kings se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea premii totale in valoare de peste 1.000.000 de dolari. Castigatorii din fiecare categorie de greutate vor primi premii in valoare de 100.000 de dolari si oportunitatea de a semna un contract cu HELL ENERGY Promotion.
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
“Datele, combinate cu puterea Inteligentei Artificiale, joaca un rol esential in conturarea strategiilor de marketing actuale” Carmen Mihaiu, Head of Performance and Analytics, United Media Services
Vineri, 10 Noiembrie 2023
 Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United...
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 X-MAS Gala (www.xmasgala.ro ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
Joi, 05 Octombrie 2023
 In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
Solutii OLX pentru protejarea utilizatorilor platformei de tentativele de frauda
Marti, 15 August 2023
 “Este foarte important pentru noi sa fim aproape de utilizatorii nostri in orice situatie si ii indemnam sa apeleze la echipa noastra de suport pentru orice problema sau suspiciune. Recomandam utilizatorilor sa nu paraseasca Chatul OLX si sa mentina discutiile in platforma noastra, pentru a se putea bucura de...
Venituri totale de 69,3 de milioane de euro si o crestere a bazei de clienti cu 3,1 % comparativ cu 2022, pentru Telekom Romania Mobile in T2 2023
Luni, 07 August 2023
 Cu un EBITDA de 4,8 milioane de euro, baza totala de clienti a crescut cu 3,1% de la an la an - atat abonatii (+4,3%), cat si utilizatorii de cartele prepaid (+2,1%) – pana la un total de 4,06 milioane; Baza de abonati, in crestere din Q2 2020;
Cod magenta de premii la cartela preplatita Telekom Mobile, in campania de vara “Reincarca Premii Summer 2023”
Miercuri, 26 Iulie 2023
 In cadrul campaniei, la fiecare reincarcare eligibila, de minimum 5 euro credit, clientul este inscris automat in tragerea la sorti pentru unul dintre cele doua smartphone-uri T Phone PRO 5G oferite saptamanal pana pe 10 septembrie 2023
Mii de experiente muzicale gratuite prin Summer of Joy. Telekom Romania Mobile si Deutsche Telekom conecteaza tinerii din toata Europa la o „Vara a bucuriei, tineretii si libertatii”
Luni, 12 Iunie 2023
 Deutsche Telekom lanseaza „Summer of Joy” si ofera mii de experiente muzicale gratuite in toata Europa in aceasta vara, prin care tinerii din Romania pot castiga bilete de acces la Electric Castle, dar si la alte festivaluri importante din Europa.
United Media Services a obtinut certificarea Analytics (GA4) din cadrul programului Google Marketing Platform
Miercuri, 07 Iunie 2023
 ,,Google Marketing Platform este un proiect la care am lucrat in ultimul an iar toate aceste certificari reprezinta un moment important pentru compania noastra.” a spus Dana Bulat, General Manager, United Media Services.
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
Luni, 27 Martie 2023
 Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
1 din 2 romani vor sa isi schimbe masina intr-un interval de 1-3 ani, iar 2 din 5 isi doresc sa isi achizitioneze masina prin programul Rabla
Joi, 09 Martie 2023
 In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
Micii producatori artizanali, pe Raftul cu Bunatati Locale, la Profi Super Bistrita, Beclean si Nasaud
Luni, 06 Martie 2023
 In cadrul programului, zilnic, produse delicioase si sanatoase de la peste douazeci de producatori locali listati in aceste magazine pot fi acum descoperite aici, in functie de sezonalitate.
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
« 1 2 3 4 5 »