Rezultatele cautarii dupa : "in"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sedintele CNA sunt transmise in direct pe cna.ro
Vineri, 05 August 2016
 Disponibile din 4 august 2016, sedintele Consiliului National al Audiovizualului sunt transmise in regim “direct”, pe pagina oficiala a C.N.A. (http://www.cna.ro/stream/stream.html)
Fundatia Orange anunta cele 10 scoli din mediul rural in care se va derula Digitaliada
Joi, 04 August 2016
 Școlile castigatoareau fost selectate prin concurs de o comisie formata din reprezentanti ai Fundatiei Orange si ai echipei de proiect. Peste 80 de scoli gimnaziale din mediul rural s-au inscris in competitie in perioada 1 martie – 25 mai 2016.
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania Fara parinti, fara viitor
Joi, 28 Iulie 2016
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Jucator de 10 mln. EUR de produse in constructii. MAPEI vrea o crestere procentuala cu doua cifre.
Luni, 11 Iulie 2016
 Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,
CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
Luni, 27 Iunie 2016
 Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar...
Manager din grupul McCann se desparte de agentie. Nir Refuah pleaca la mai bine, in retea.
Vineri, 24 Iunie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate mutarii, Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE,
Portoroz se muta la Ljubljana. Publicitate la castel.
Joi, 16 Iunie 2016
 Dupa ce, timp de 22 de ani, a avut loc la Portoroz, orasul care i-a consacrat numele,  festivalul de publicitate Golden Drum se muta in 2016 in mijlocul Sloveniei, la Ljubljana.
OOH
A fost demolata. Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei a fost data jos la 3 zile de la decorare.
Vineri, 10 Iunie 2016
 Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei, despre care adplayers a ascris in urma cu cateva zile, a fost demolata. 
TV
 10.6 puncte de rating si 34.7% cota de piata in publicul comercial la Romanii au Talent
Sambata, 28 Mai 2016
 In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Mobilele atrag 1 din 3 euro in publicitatea display
Vineri, 20 Mai 2016
Peste 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile, conform Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Online (MIPOnline) pentru prima parte a lunii mai 2016, se arata intr-o infromare pu sa la dispozitie de catre departamentul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea de profil, din cadrul Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT).
ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
Miercuri, 18 Mai 2016
 In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Aviz ISU pe publicitatea la Metrou? Obligativitatea ca materialele de publicitate sa respecte normele PSI –ISU apartine firmelor de publicitate
Vineri, 13 Mai 2016
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu...
Publicis Romania in finala New York Festivals 2016
Vineri, 06 Mai 2016
Trei intrari semnate de echipa de creatie condusa de Jorg Riommi au ajuns in finala festivalului de publicitate in sectiunile ACTIVATION & ENGAGEMENT, DIGITAL si MEDIA pentru Automobil Clubul Roman.
Salamul de Sibiu ar putea sa nu mai fie romanesc.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
1 din 5 romani din publicul comercial s-a uitat la Liverpool – Dortmund ( Pro TV )
Vineri, 15 Aprilie 2016
 Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV