Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
Joi, 22 Septembrie 2005
Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti – batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
Marti, 20 Septembrie 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Luni, 19 Septembrie 2005
Agentia de publicitate lucreaza pentru Pizza Hut si, alaturi de Global Media, la "revolutia" KFC
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Miercuri, 24 August 2005
Roxana Cristea s-a alaturat echipei de vanzari in functia de Senior Print Sales Manager dupa ce s-a ocupat de publicitatea Apropo TV la Publimedia International
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )
Joi, 11 August 2005
Filiala specialistului de media din cadrul grupului de marketing si comunicare Havas este si primul pas dintr-o strategie agresiva de expansiune in aceasta regiune
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Joi, 28 Iulie 2005
Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Joi, 21 Iulie 2005
Sistemul de asigurari de sanatate de la Interamerican se adreseaza persoanelor cu venituri medii si inalte
Marti, 19 Iulie 2005
Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
Marti, 12 Iulie 2005
Dupa un liceu militar si o facultate de filosofie, Arsenoaiei face armata in publicitate de 5 ani, lucrand sub armele Tempo Advertising, Leo Burnett si McCann
Marti, 12 Iulie 2005
Cu o campanie media derulata pe TV si in presa semnata de Grey Worldwide Romania, bautura traditionala a Spaniei va beneficia de o lansare pe litoral cu AdVenture
Joi, 30 Iunie 2005
Paul Dersidan (Art Director) si Dani Macarie (Copywriter) formeaza o noua echipa de creatie a agentiei, dupa ce s-au format la Saatchi&Saatchi, lucrand impreuna de la inceputul anului 2004
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: