Rezultatele cautarii dupa : "impreuna"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.
Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012
 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
A castigat 150.000 euro cu Martini Royale Casting.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Pe langa, Barbara Gonzales, castigatoarea concursului Martini Royale Casting, in noua reclama Martini va aparea si romanca Maria Bata care s-a numar printre cele mai apreciate 7 concurente.
O mizerie numita campanie pe Uraste.ro
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Bogdan Naumovici invins la festivalul UniCredit. Cine a mai fost in licitatie?
Luni, 01 Octombrie 2012
 In licitatia pentru serviciile de marketing si comunicare UniCredit castigata de Marks au mai participat agentiile 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, Draft FCB si Publicis, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai bancii
Gogu dupa incendiu. Capanescu: “Este un fotograf prea mare ca sa fie doborat de o nefericire
Luni, 09 Iulie 2012
 “Suntem prea multi cei cu incredere in el si in munca sa, cat sa nu-l lasam sa-si aminteasca prea des aceasta nefericire” mai spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis Bucharest, dupa incendiul care a macinat studioul foto al lui Cosmin Gogu

300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Luni, 09 Aprilie 2012

Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agentia castigatoare a conturilor de creatie pentru Timisoreana...

Pe cont propriu de la The Group si Leo Burnett. Alina Galeriu si Radu Olteanu si-au facut oras.
Joi, 22 Martie 2012
 Fosta Iqads si pentru o scurta perioada la The Group, Alina Galeriu impreuna cu Radu Olteanu  - fost art in agentii ca Leo Burnett, MRM, si altele,...
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Premiera adplayers: “B1 TV continua cu Clir Media Events Sorin Oancea.
Miercuri, 14 Martie 2012
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.

OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
Joi, 23 Februarie 2012
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Surse adplayers: TBWA se muta cu DDB. Restructurare sau strategie locala ?
Vineri, 10 Februarie 2012
 Decizie Omnicom sau strategie de business la Bucuresti? Potrivit unor surse adplayers din piata de comunicare, biroul local ale agentiei de publicitate TBWA se muta impreuna cu cel al agentiei DDB.
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Clientii Agentiilor de PR 2012. Agentia lui Lucian Mindruta. Echipa de PR.
Miercuri, 08 Februarie 2012
 Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Luni, 09 Ianuarie 2012

Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”

Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
Sambata, 10 Decembrie 2011
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea 
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Teodor Cucu a plecat de la Frank si a dat drumul propriei pravalii: The Cell
Luni, 14 Noiembrie 2011
 Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.

 

Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la Graffiti BBDO 20 ani de publicitate
Luni, 07 Noiembrie 2011
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.