Rezultatele cautarii dupa : "impreuna"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Workshop-uri dedicate restaurantelor, cafenelelor si afacerilor conexe, la Slow Coffee Festival (31 mai – 2 iunie 2024)
Sambata, 25 Mai 2024
 ,,Asteptam afaceri din zona restaurantelor, cafenelelor si celor conexe sa se inscrie: participarea este gratuita, dar castigul pentru fiecare dintre noi speram sa fie unul foarte mare in termeni de dezvoltare si invatare”, spune Laura Roshanian, organizator. 
Experti in gastronomie lanseaza proiectul alternativ de brand de tara ,,We Are Romania, You Are Welcome! ”
Vineri, 17 Mai 2024
 Fondata de catre jurnalistii specializati in gastronomie si vinuri care au provocat adoptarea de catre Parlament a „Zilei nationale a gastronomiei si vinurilor din Romania”, Cosmin Dragomir si Cezar Ioan, impreuna cu antreprenorul HoReCa Eugen Catalin Mahu, miscarea de idei #WeAreRomania #YouAreWelcome...
Rebranding si aniversare Vulpoi & Toader Management la 20 de ani in servicii de contabilitate si consultanta in afaceri
Miercuri, 15 Mai 2024
 "Suntem mandri sa prezentam nu doar 20 de ani de excelenta, ci si o noua identitate vizuala, care reflecta angajamentul nostru pentru progres si calitate in serviciile pe care le oferim”, a spus Marcel Vulpoi, directorul general al Vulpoi & Toader Management.
Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024
 Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
Joi, 09 Mai 2024
 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Statiunea Mamaia si Orasul Constanta, nominalizate la Destinatia Anului
Luni, 22 Aprilie 2024
 Competitia isi propune sa identifice si sa premieze cele mai atractive si inovative destinatii turistice din Romania, contribuind astfel la promovarea patrimoniului cultural si natural al tarii.
Coca-Cola lanseaza doua noi variante racoritoare: Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Parteneriat permanent intre Clinica Bless de la Bucuresti si Fundatia de Medicina Fetala de la Londra, pentru viitoarele mamici
Marti, 16 Aprilie 2024
 Condusa de Dr. Ana Maria Vayna, medic primar obstetrica-ginecologie, specialist medicina materno-fetala si terapie fetala, doctor in stiinte medicale, echipa medicala de la Clinica BLESS este pregatita pentru monitorizarea sarcinilor si supervizarea nasterii propriu-zise, inclusiv in cazul sarcinilor cu risc,...
 Professional Women’s Network Romania a ales un nou Consiliu Director
Vineri, 12 Aprilie 2024
 „Sunt deosebit de onorata sa preiau al doilea mandat de Presedinte al Asociatiei. Le multumesc membrelor Asociatiei pentru increderea acordata. Apreciez ca asociatia noastra a reusit sa devina mult mai activa, dinamica si vizibila pe plan intern si international datorita tuturor demersurilor si proiectelor pe...
Dyson lanseaza CleanTrace, tehnologie care incorporeaza realitatea augmentata si ofera date despre locul in care se face curatenia in timp real
Marti, 09 Aprilie 2024
 Tehnologia Dyson CleanTrace este un instrument care incorporeaza realitatea augmentata (AR) si care se asigura ca nicio suprafata nu este ignorata.
 Allianz-Tiriac Asigurari, Fundatia de Excelenta Sportiva si Fundatia Tiriac demareaza inscrierile in “Bursele de performanta Allianz-Tiriac” 2024
Luni, 08 Aprilie 2024
 "Pentru a ajunge la performante remarcabile in sport, tinerii nostri au nevoie de resurse si motivatie, inclusiv de ordin financiar. Avem talent in Romania si este datoria noastra sa ii sustinem sa atinga cele mai inalte culmi ale succesului sportiv", a spus Ion Tiriac.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024
 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
„Secretele apelor”, la Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, in perioada 22 martie - 12 mai 2024
Joi, 21 Martie 2024
 Expozitia ofera vizitatorilor, pentru prima data in Romania, sansa de a „se scufunda” in bogatia patrimoniului cultural subacvatic al lacurilor din tara noastra. Fotografiile din expozitie aduc la suprafata biodiversitatea complexa a lacurilor, dezvaluindu-ne din secretele unei lumi inaccesibile multora...
Inovatie Dyson Airstrait, la Paris Fashion Week 2024
Miercuri, 06 Martie 2024
 Cu ocazia cunoscutului eveniment, Dyson a sarbatorit lansarea aparatului de indreptat parul Dyson Airstrait™️ pe pietele din Europa si Orientul Mijlociu, alaturi de reprezentanti ai presei internationale si de lideri de opinie importanti.
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Catalog de Arta: Grupul Andreescu, Stefan Sevastre la editura Alicat si libraria Sophia
Vineri, 12 Ianuarie 2024
 Cu lucrari semnate Stefan Sevastre din colectia familiei si din colectii private din Romania, catalogul continte texte semnate de curatorii Maria Pasc si Andrei Rosetti,  precum si marturii ale unor personalitati din mediul cultural care l-au cunoscut pe pictor.
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
« 1 2 3 4 5 »