Rezultatele cautarii dupa : "implementata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
Miercuri, 23 Martie 2011
 Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
50.000 EUR in campania B2B Intreaba la Antalis
Luni, 31 Ianuarie 2011
 Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Adevarul despre cum A venit Pensia: Creatie DRAFTFCB, implementata de Mather
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 “Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
2 Silver pentru 40% din business-ul The Practice
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR


100.000 EUR Ana Hotels, la grupul Lowe
Vineri, 09 Iulie 2010
 In urma unui pitch cu 4 participanti, Ana Hotels a ales serviciile de comunicare de la grupul Lowe Romania: Lowe & Partners, Lowe PR si Brand Connection
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
Luni, 08 Februarie 2010
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al...
Noul Ciuc Expertii: creatie - Ogilvy&Mather, si media - Universal McCann
Marti, 24 Noiembrie 2009
 Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
CLIR Media si NewsIn lanseaza platforma de distributie de stiri Video News Network
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
 Potrivit initiatorilor, editorii nu trebuie sa-si faca griji privind largimea benzii de internet consumate, insa vor trebui sa accepte publicitate online de la regia CLIR Media,...
Next Advertising adopta Fundatia Copii in Dificultate (CiD)
Joi, 09 Octombrie 2008

In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.

 

Prigat face si etichete OOOnline
Luni, 18 August 2008
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Asociatia Berarii Romaniei, la GMP
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Volkswagen Tiguan: Icon si Media Planning Group (MPG)
Luni, 28 Ianuarie 2008
Porsche Romania a lansat noul Volkswagen Tiguan, cumunicarea fiind implementata de Icon (Advertising), si Media Planning Group (MPG) pe media.
Fabrica de Fericire Coca-Cola, in Romania
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
Concursul de film „Doi pe un balansoar” este deschis pâna la 15 februarie
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
« 1 2 3 4 5 »