Rezultatele cautarii dupa : "implementata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Dumbrava Vlasiei invita in mijlocul naturii tinerii arhitecti inscrisi in concursul de imagine. Complexul rezidential pune la bataie 15.000 de euro
Luni, 05 Martie 2018
Proiectele arhitecturale pot fi depuse pana pe 1 aprilie, pe site-ul imagine.dumbravavlasiei.ro, unde toti cei care vor sa se inscrie isi pot face cont pana pe 19 martie, iar premiul cel mare, pentru proiectul castigator, va fi de 15.000 Euro.
Telekom comanda case inteligente prin Internet. Vizionare la Baneasa Shopping City.
Miercuri, 05 Iulie 2017
 Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017
 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
Fundatia Vodafone dubleaza sprijinul de 1,3 mln. euro pentru renovarea Neonatologiei de la Spitalul Constanta cu o solutie de telemedicina
Luni, 24 Octombrie 2016
 Suma de 1,3 milioane de euro necesara pentru renovarea sectiei care va fi atrasa printr-o campanie de strangere de fonduri organizata de Asociatiile Inima Copiilor si Daruieste Aripi va fi dublata de Fundatia Vodafone printr-o solutie de telemedicina similara celei implementate la Spitalul Marie Curie din...
 Online Banking-ul Unicredit salveaza bani si timp cu super-bloggerii. Campanie Republika.
Joi, 03 Martie 2016
Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic  reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul showroom-ului care aduce Roberto Cavalli Home
Miercuri, 17 Februarie 2016
 Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
350.000 de “golani ai ministrului Ioan Rus isi vor parintii acasa
Vineri, 12 Iunie 2015
 Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
Rebranding IT&C de 1 Milion de euro
Joi, 12 Decembrie 2013
 Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.

Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Newcast (Zenith Media) Pentru Oameni Mari (ING)
Luni, 20 Iunie 2011
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
« 1 2 3 4 5 »