Rezultatele cautarii dupa : "impact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Mutare la varful Kubis. Talida Cristea a fost numita Chief Operating Officer.
Luni, 29 Martie 2021
 Incepand cu ianuarie 2021, Talida Cristea ocupa pozitia de Chief Operating Officer, din care va coordona operatiunile agentiei. In echipa KUBIS de aproape 9 ani, Talida a ocupat, inca din 2017, pozitia de Client Service Director
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
Digitalizarea ar putea creste PIB-ul Romaniei cu 16,48%. Raport Vodafone.
Joi, 25 Februarie 2021
 Un nou raport, Digitalizarea: o oportunitate pentru Europa, arata cum cresterea gradului de digitalizare a serviciilor si lanturilor valorice in Europa in urmatorii sase ani ar putea determina un avans al PIB-ului pe cap de locuitor al Romaniei cu 16,48% si al productivitatii cu 16,70%, anunta Vodafone.
DDB Romania sarbatoreste prezenta pe podium in Top 3 ADC 2020
Vineri, 19 Februarie 2021
 In urma punctajului cumulat pentru toate lucrarile inscrise de-a lungul anului, DDB Romania obtine locul 2 in topul Agentiilor.
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
Marti, 08 Decembrie 2020
 Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului...
Schimbari la varful Philip Morris Romania
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
OTE incheie acordul de vanzare a Telekom Romania Communication (TKR) catre Orange Romania
Luni, 09 Noiembrie 2020
 OTE isi pastreaza statutul de actionar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A. (“TKRM”)
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Copiii vor sa devina doctori. Intr-un experiment social, REGINA MARIA i-a intrebat ce parere au despre aceasta meserie
Vineri, 09 Octombrie 2020
 Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
Ziua internationala de constienizare asupra risipei si pierderilor de alimente. Romania si-a asumat reducerea cu 50%.
Marti, 29 Septembrie 2020
 Cu 76 de kg deseuri alimentare pe cap de locuitor dupa ultimele cercetari, conform Agendei 2030 pentru dezvoltarea durabila, adoptata de ONU, Romania si-a asumat reducerea cu 50% a risipei alimentare pana in anul 2030.
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
UAPR in campanii de criza.,,Plateste facturile la timp” si ,, Continua sa investesti in comunicarea brandului tau, mai ales in perioade de criza''
Marti, 22 Septembrie 2020
 Pornind de la indemnul lui Winston Churchill “Never waste a good crisis”, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) propune industriei de publicitate doua noi provocari creative
Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
Vineri, 24 Iulie 2020
 Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Restart & Reset in HR. ,,Work from Home a creat un nou context, un shift major in felul in care oamenii vor lucra de acum inainte Nineta Ceaus, Director de Resurse Umane Group M
Luni, 20 Iulie 2020
 ,,Cum vom reusi sa adaptam resursele umane in acest context este adevarata provocare. Planul nostru este de restart&reset, pornind de la aceasta realitate care, in sine, implica anumite praguri psihologice de care trebuie sa tinem cont” mai adauga Nineta Ceaus, sefa de resurse umane Group M
« 4 5 6 7 8 »