Rezultatele cautarii dupa : "impact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Lactalis Romania a ales solutia Vodafone Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si gestionarea rutelor de aprovizionare
Marti, 31 August 2021
 Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Venituri de 190,9 milioane de euro si 11.2 milioane de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie 2021, pentru Vodafone Romania
Luni, 26 Iulie 2021
 ,,Ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare ale Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile” a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
Peste 30% dintre romani spun ca includ in alimentatia lor produse ecologice
Miercuri, 30 Iunie 2021
 Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG  pe un esantion de 1024 de persoane.
Alianta cu 30 de ani de experienta in productia publicitara, pentru Romania si Europa Centrala si de Est intre Impression Graphics si United Team.
Joi, 24 Iunie 2021
 La baza aliantei celor doi dintre cei mai importanti jucatori in industria de productie publicitara si print stau peste 30 de ani de experienta insumata si 2 milioane de Euro in investitii, dintre care jumatate in utilaje adiacente procesului de productie.
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Cu 19 ani in comunicare si media, fosta Nestle, Gabriela Terchila, vine in managementul V+O Communication Romania.
Miercuri, 19 Mai 2021
 Fost managing director al agentiei Proximity Bucharest (2006-2011), pozitie in care a accedat dupa un parcurs profesional de peste cinci ani in diferite functii in cadrul aceleeasi agentii, Gabriela Terchila a petrecut ultimii noua ani (2011-2020) in cadrul Nestle Romania, avand responsabilitati extinse in...
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Investitie de 24 milioane de euro in Radisson Blu Bucuresti. Transformare spectaculoasa a zonei de lobby si gradina
Joi, 13 Mai 2021
 Hotelul de renume mondial repozitioneaza astfel marca superioara a Radisson Blu, lider pe piata din Romania, printr-o transformare eleganta si sofisticata a lobby-ului si a gradinii si prin cresterea numarului de camere, la peste 600.
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Agricultura viitorului, de la Vodafone. Noi solutii digitale pentru agricultura ce integreaza tehnologii inovatoare de tip Internet of Things (IoT).
Marti, 20 Aprilie 2021
 Solutiile digitale integreaza tehnologii de IoT, bazate pe senzori, si analiza datelor, facand posibila, astfel, tranzitia la agricultura digitalizata; Datele colectate cu ajutorul senzorilor indica momentul ideal pentru insamantarea, irigarea, tratarea si recoltarea culturilor, oferind fermierilor beneficii majore...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori fondata de Impact Hub si ING Bank
Marti, 13 Aprilie 2021
 ,,Echipa Zitec s-a implicat activ atat in zona de dezvoltare a noilor functionalitati ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de continut, dar si in crearea unor interfete grafice mai usor de folosit. Mai mult, vom impartasi din experienta noastra catre comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice...
Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
Luni, 12 Aprilie 2021
 Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
« 3 4 5 6 7 »