Rezultatele cautarii dupa : "impact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
'Ati inovat pe pielea mea', Traian Basescu, dupa 7 ani cu GMP
Luni, 09 Iulie 2007
"Probabil ca a fost o compatibilitate cu spiritul GMP-ului. As spune chiar cu partea nonconformista a GMP-ului pentru ca mi se potrivea foarte bine", a spus Clientul Basescu (foto, dreapta), despre alegerea agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru (foto, stanga), in urma cu 7 ani
Publicis Romania exporta Renault dCi, cu o productie sub 50 000 EUR
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Angajari pe viu cu 220 de Olimpici
Joi, 24 Mai 2007
Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori Luni si marti (28-29 mai) la Palatul Parlamentului, sa vada prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a seriei de evenimente, intr-o demonstratie pe viu cu 220 de finalisti, alesi din 720 de concurenti
CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007
Spotul "pro vot" realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi, dar "in aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet'", a spus Felix Tataru, Managing Director la GMP, agentia care a semnat realizarea reclamei si care a dat play spotului pe YouTube
Alexandra Tinjala (Sister & Co) despre Effie: Se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor", sustine Alexandra Tanjala, fondatoarea Sister&Co, agentie care a castigat un Silver Effie pentru Bucegi
Gala Societatii Civile da start īnscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Hyperpiata:  zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat īn luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins īntre 198.173 persoane - īn toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - īn toata...
Fabrikultura pentru Sibiu a luat mentiune de cristal la Meribel (Polonia)
Luni, 19 Martie 2007
Agentia de publicitate GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o mentiune de cristal la Festivalul de Publicitate Meribel din Plonia, pentru spotul TV de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, denumit Fabrikultura
IAA, CNA, 17
IAA a prezentat CNA cel mai mare proiect de informare a consumatorului despre stilul de viata sanatos
Joi, 15 Martie 2007
IAA Romānia a prezentat ieri, la CNA, detaliile celui mai mare proiect de informare al consumatorului despre stilul de viata sanatos, desfasurat pāna acum, potrivit oficialilor asociatiei
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One Romānia), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pārvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
NetBridge vrea 3.5 mil EUR din publicitatea online pe 2007
Marti, 06 Februarie 2007
"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta īti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la īnceputul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Brands&Bears īl vinde pe Banderas
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga"
Propaganda si-a luat 9 ani de media
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta īn publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lānga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO Romānia
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa īsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO Romānia care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri īn "prima agentie de publicitate", conduce īn prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects