Rezultatele cautarii dupa : "impact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Care Black Friday?
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
 
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Lingouri de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
Luni, 19 Octombrie 2015
 Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Premii de 750 de euro pentru jurnalism pe teme de viata privata si protectia datelor personale
Miercuri, 05 August 2015
 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.

Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje

Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
V+O Communication adauga agentiei 10 ani de experienta
Luni, 30 Iunie 2014
 George Carpov, noul  PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.

Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. Act, React, Impact pentru alegeri.
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Licitatie intre 50-100 mii euro castigata de People. Glenfiddich lauda oamenii de succes din comunicare.
Luni, 16 Decembrie 2013
 Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Rebranding IT&C de 1 Milion de euro
Joi, 12 Decembrie 2013
 Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.

Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Daca aceasta ordonanta se va publica, va fi un blocaj aproape total de 6-8 luni Claudia Chirilescu, Spoon
Joi, 29 Noiembrie 2012
 „Intermedierea este legala si functioneaza in toate domeniile economiei libere”, a declarat pentru adplayers, Claudia Chirilescu, managerul agentiei de media Spoon.
Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.