Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Joi, 14 Iulie 2005
CNA a sanctionat Radio 21, Europa FM si Radio Guerrilla in urma difuzarii unei discutii dintre Gigi Becali si un reporter de la Antena 1
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
Marti, 05 Iulie 2005
Agentia detine exclusivitatea pentru serviciile de publicitate ATL si BTL pana in iunie 2006
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii” cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Vineri, 06 Mai 2005
Walmark a ales agentia pentru primul sau proiect de creatie derulat in afara granitelor Cehiei in urma unei licitatii cu 3 agentii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: