Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Joi, 08 Iunie 2006
Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Joi, 01 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Sorin Predescu (foto), Creative Director, Grey Worldwide Romania
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
Vineri, 19 Mai 2006
In urma unei tranzactii a carei valoare nu a fost dezvaluita, oficialii companiei Vodanet spun ca Imagoo are un nou actionar majoritar – Vodanet, iar Vodanet are un nou partener de dezvoltare - Imagoo
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Vineri, 12 Mai 2006
Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectiile Olimpiadelor Comunicarii, din care s-au calificat in finala doar 225
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Miercuri, 10 Mai 2006
Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: