Rezultatele cautarii dupa : "imagine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
Luni, 26 Iunie 2023
 Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de...
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Mai 2023
 Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
McDonald’s este partener oficial UNTOLD pentru al doilea an consecutiv
Luni, 10 Aprilie 2023
 Colaborarea aduce o serie de activari, care vor avea loc intre 3 si 6 august 2023, in cadrul celei de-a opta editii a festivalului. In plus, participantii vor regasi produsele lor preferate intr-un restaurant de tip pop-up, concept adus de McDonald’s in premiera, la UNTOLD, inca de la editia precedent,anunta...
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Clinica Northo, evolutie pozitiva in 2022: peste 1000 de pacienti noi, 10% cota de piata din tratamentele cu Invisalign®
Luni, 20 Martie 2023
 Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Ce gatim mai bine acasa, de Sarbatori? 49 de premii valoroase, celor mai bune preparate pentru Mese Festive, de la Cronicari Digitali
Luni, 28 Noiembrie 2022
 Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Campania Unele masti raman pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
Vineri, 08 Iulie 2022
 ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

Premiera in grupul de comunicare Dentsu. Marius Tianu, Creative Director, Dentsu, Southeast Europe
Luni, 11 Aprilie 2022
 Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022
 Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
Luni, 14 Februarie 2022
 15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
« 1 2 3 4 5 »