Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Vineri, 20 Aprilie 2007
In afara de machetele de presa, campania de imagine pentru compania de head hunting Feige Business Advisors include componente de guerilla prin stickere cu mesajul campaniei si logo-ul pe diverse indicatoare de strazi in oras
Marti, 17 Aprilie 2007
"Romania are o comunitate puternica de proprietari de website-uri", spune Yonca Brunini(foto), Director de Marketing pentru Pietele Emergente, Google EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), odata cu lansarea Google AdSense pentru Cautare si AdSense pentru Continut, dedicate website-urilor si portalurilor de pe piata romaneasca
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce cāstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa cāstige un Effie īn anii urmatori "
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
Luni, 26 Martie 2007
"Sunt suficient de multe campanii (pentru Romania n.r.) care livreaza afisari catre tari cum ar fi Ghana, Togo sau Papua Noua Guinee", sustine fostul Vicepresedinte IAB Romania - Ciprian Stavar, iar "pierderea din lipsa de optimizare / targetare variaza intre 10% si 40%", este de parere oficialul New Media Agency (The Group) care crede ca afilierea la IAB Europe va veni...
Joi, 22 Martie 2007
In timp ce Marius Pahomi, Business Development Manager la Vodanet Media motiveaza decizia de inglobare a Imagoo.ro in Bloombiz.ro prin faptul ca "utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business", Iulian Trasa - fondatorul Imagoo.ro spune ca "prin nerespectarea contractului de catre Vodanet, orice intelegere intre...
Luni, 19 Martie 2007
Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani īn care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vānduta bere din Romānia pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata īn decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut īn agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Duminca, 04 Martie 2007
Īn loc sa multumeasca Suporterilor RoBlogFest pentru audienta si promovarea gratuita a festivalului blogurilor, Dragos Novac - unul din initiatorii festivalului blogurilor, īntelege sa publice pe singurul blog cu referinte despre RoBlogFest ca AdPlayers vorbeste despre faptul ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Luni, 26 Februarie 2007
Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut īn 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atāt echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cāt si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut īn 2001, un film care pare foarte aproape...
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: