Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si...
Vineri, 20 Noiembrie 2009
De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un...
Vineri, 30 Octombrie 2009
IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Joi, 24 Septembrie 2009
Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Marti, 15 Septembrie 2009
Bogdan Enoiu, Presedinte McCann Worldgroup, nu a comentat informatia, dar s-a rezumat la a spune ca, fata de anul trecut, sponsorizarea BCR este mai mare.
Joi, 10 Septembrie 2009
Adrian Pascu, Director de Marca pentru Porsche nu a dezvaluit valoarea exacta a bugetului de comunicare al marcii dar a afirmat ca activitatile de promovare se axeaza in principal pe...
Marti, 08 Septembrie 2009
Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Luni, 06 Iulie 2009
Postul de televiziune relanseaza programul de stiri cu o noua identitate, principalul buletin fiind difuzat la 18:30 de noua achizitie Adrian Rozenberg
Joi, 25 Iunie 2009
Postul de televiziune Kanal D a luat astazi o amenda in cuantum de 100.000 lei, iat OTV una de 20.000 pentru incalcarea legislatiei privind continutul audiovizual
Marti, 16 Iunie 2009
La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in...
Joi, 28 Mai 2009
Incepand cu luna iunie 2009, contul Carrefour va iesi din portofoliul grupului Ogilvy ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe
Joi, 21 Mai 2009
Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Luni, 18 Mai 2009
Conform responsabililor de marketing UPC, campania care sustine noua oferta comerciala pentru serviciul de Internet a demarat la inceputul lunii mai si se deruleaza pe TV, presa,...
Luni, 18 Mai 2009
Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Vineri, 13 Martie 2009
Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Luni, 02 Martie 2009
La scurt timp dupa despartirea Mediacafe de Ninespices, omul de afaceri pe Internet Orlando Nicoara a declarat pe propriul blog ca a achizitionat majoritatea site-ului Hotcity.ro,...
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Luni, 29 Decembrie 2008
Mobilul divergentelor il reprezinta produsele Grasa de Cotnari si Francusa
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Castigatoarea concursului de imagine a marcii de cosmetice Nº7 are 21 de ani, si este studenta la ASE si SNSPA in acelasi timp
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: