Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Martie 2009
Lansata pe piata americana la inceputul acestui an, tehnologia de imprimare digitala de mari dimensiuni HP Latex este destinata imprimarii unei varietati largi de lucrari cu...
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Corespondentul Mediafax, Ilie Fugaru, va fi prezent, pe 20 ianuarie, la depunerea juramantului la Capitoliu de catre presedintele american ales si va transmite materiale de tip...
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Joi, 09 Octombrie 2008
In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
Marti, 17 Iunie 2008
Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’
Miercuri, 14 Mai 2008
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Duminca, 09 Martie 2008
Clubul Roman de Presa a decis sa prelungeasca mandatul actualei conduceri interimare pentru o perioada de maximum 3 luni, pentru a finaliza negocierile cu Asociatia Jurnalistilor din Romania
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Miercuri, 24 Mai 2006
"Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri", spune Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication, agentie de publicitate care a incheiat anul trecut cu aproximativ 5 milioane EUR
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia la 16 Iulie 2006
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: