Rezultatele cautarii dupa : "il"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Premiera TVR in European Broadcasting Union. Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Continut Digital, membru in Comitetul Director Digital EBU
Marti, 27 Aprilie 2021
 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Ianis Hagi joaca pentru Lay's de la PepsiCo alaturi de Lionel Messi (FC Barcelona) si Paul Pogba (Manchester United)
Luni, 26 Aprilie 2021
 Desi nu a filmat pe acelasi platou cu cei doi, integrarea lui Ianis Hagi in reclama s-a facut cu sprijinul echipei PepsiCo din Romania. Prezenta internationalului roman in noua reclama a fost remarcata si de publicatia britanica Daily Record, care considera ca arata statutul pe care Ianis il are in Romania.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Nou sezon „#creativ” la TVR1. De la design de bijuterie si design grafic la muzica pop, de la actorie la dans contemporan si arhitectura
Joi, 08 Aprilie 2021
 Avand-o pe Claudia Spatarescu, gazda si realizatoare, emisiunea „#creativ” de la TVR 1 are un montaj realizat cu multa agilitate, in care fiecare fragment de interviu este filmat din mai multe unghiuri, iar o parte din emisiune continua sa fie filmata cu telefonul mobil, surprinzand, astfel, momente...
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
Reteta de evenimente Marcom Hub: Ai intrat in eveniment, trebuie sa joci! The Name Of The Game: Engagement
Marti, 30 Martie 2021
 ,,Am cautat si noi in ultimul an raspunsuri in decor, in text, in lumina, in cadouri, in muzi-ca – si… e pe-acolo, pe undeva. Raspunsul la intrebarea deplin justificata a companiei “Cum facem sa fie altfel evenimentul meu?” e pe-aici, se joaca cu noi. Simtim ca ar fi momentul in care...
Mutare la varful Kubis. Talida Cristea a fost numita Chief Operating Officer.
Luni, 29 Martie 2021
 Incepand cu ianuarie 2021, Talida Cristea ocupa pozitia de Chief Operating Officer, din care va coordona operatiunile agentiei. In echipa KUBIS de aproape 9 ani, Talida a ocupat, inca din 2017, pozitia de Client Service Director
Intrebatorul ideal, Maria Pasc, „De vorba cu Mihai Sarbulescu”
Miercuri, 03 Martie 2021
 Despre cei doi protagonisti ai acestei carti dialogate, Maria Pasc, istoric de arta, si Mihai Sarbulescu, pictor, criticul literar si eseistul Dan C. Mihailescu remarca in prefata: „Maria Pasc este, in convorbirile cu Mihai Sarbulescu, intrebatorul ideal, in egala masura scenarist, regizor, scenograf,...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
Vineri, 26 Februarie 2021
 Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
“Vindem martisoare. Construim un teatru”. Campanie de strangere de fonduri pentru constructia unui teatru independent
Miercuri, 24 Februarie 2021
 In zilele de 26, 27, 28 februarie si 1 martie, intre orele 10 si 17, la Muzeul Taranului Roman, ctitorii proiectului Teatrul Grivita 53, invita publicul larg sa participe – prin achizitia de martisoare cu autograf – la strangerea de fonduri pentru constructia teatrului din Calea Grivitei nr. 53, cea mai...
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
Vineri, 12 Februarie 2021
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
Arena Tei. Brand de eveniment gandit, creat si implementat de la zero de Publicis Events in 2020
Marti, 09 Februarie 2021
 Adresat atat publicului larg, prin platforma Summer In The City, cat si companiilor aflate in cautarea unei solutii pentru implementarea evenimentelor corporate, Arena Tei este un spatiu cu circuit inchis, in cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, intr-o zona verde, aerisita, si are o capacitate de pana...
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021
 Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
« 6 7 8 9 10 »