Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca în ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Sambata, 24 Februarie 2007
"Eu cred ca snteti o scoala defacut copii mai buni si parinti mai destepti", analizeaza Iulia Toma (6 ani) postul de radio Itsy Bitsy FM, care mai adauga de la sora ei "de 3 ani si zumatate": "Sa stiti ca am si o sora care a zis ca la itsy bitsy este dragoste si indragire, cnd Am intrebato astazi...
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One România), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pârvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sorin Doru, fostul Managing Director al agentiei Optimedia Romania a lansat de curand Media Hub Consultants, propriul proiect de consultanta in media, dupa 10 ani petrecuti in Focus Advertising (acum Publicis Romania) si mai apoi agentia de media din grupul condus de Teddy Dumitrescu
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Marti, 22 August 2006
Don E. Schultz (foto) este invitat la Conferinta anuala IAA, cu tema "Next Generation Integrated Marketing Communication" care va avea loc pe 14 septembrie, costul unui bilet fiind cuprins între 150 EUR si 170 EUR
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia
Joi, 13 Iulie 2006
"Aceasta lege nu ar trebui sub nici o forma inaintata legislativului" se pronunta Bogdan Branzas, fondator, director de creatie si CEO al Branzas, intr-o serie de pozitii sub numele AdPlayersForum Branding, despre "Legiferarea activitatii de designer?"
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Duminca, 02 Iulie 2006
Motorola a anuntat incheierea unui contract de exclusivitate cu David Beckham, unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti din lume devenind astfel ambasadorul marcii pe o perioada de 3 ani
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Vineri, 30 Iunie 2006
Cu 250.000 de lei vechi si mult noroc, pentru ca organizatorii spun ca au mai ramas foarte putine bilete, pana la show-ul de asta seara, puteti participa la debutul editiei 2006 a Noptii Devoratorilor de Publicitate din Romania, eveniment ce va avea loc incepand cu ora 20.00, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: