Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 21 Iunie 2019
Alex Budin - Head of Technology la MRM//McCann Romania, Cristian Ignat - CEO Canopy, partener UiPath, Alexandra Cernian- Lector, Senior Consultant, Digital/IT Expert, Marta Usurelu - Owner&Warrior la Revista Biz si Ciprian Stanescu - Managing Partner Social Innovation Solutions vor fi speakeri la conferinta...
Marti, 07 Mai 2019
Cu o metodologie proprie de prognoza a tendintelor in marketing si media, “Math Man” a consiliat in cei 25 de ani de experienta peste 100 de marci, printre care branduri mondiale precum Nike, Amazon, L’Oréal sau Unilever si le-a crescut spectaculos valoarea la bursa.
Vineri, 28 Septembrie 2018
Cu peste 46 de milioane de vizualizari adunate pe YouTube, single-ul si clipul "Vita Bella" de la Havana a cucerit publicul din Romania si a avut impact in tari din Europa precum Franta, Belgia, Luxemburg, Olanda, Rusia, Grecia si Bulgaria
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Luni, 19 Noiembrie 2007
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg", afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Marti, 06 Iunie 2006
Autorii spun ca "vedetele cu guler alb" ale evenimentului au fost Carlsberg Elephant si Tuborg Fine Festival, sortimentul de bere creat special de organizatori pentru cele zece zile de sarbatoare
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Luni, 13 Februarie 2006
Producatorul estimeaza ca vanzarile noului pachet special Tuborg Music Collection 7 sa reprezinte 15% din vanzarile de bere ale marcii pe februarie si martie
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Sambata, 05 Noiembrie 2005
Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: