Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 03 Februarie 2010
Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
Miercuri, 16 Septembrie 2009
„Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand...
Joi, 03 Septembrie 2009
Pe langa BCR – sponsor de titlu, printre partenerii turneului BCR Open Romania se numara Enel, Caroli, Vodafone, Ciuc, Alexandrion, Powerade, Dedeman, Duck, Gazeta Sporturilor si TVR
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Luni, 17 Martie 2008
Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.
Marti, 18 Decembrie 2007
Absolventa a Institutului de Arta École Estienne din Paris, Solène Cesbron a mai lucrat pentru GAV | Scholtz & Friends
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat īn noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Miercuri, 29 August 2007
“Am fost surprinsa placut sa constat ca si in 2006 am performat mai bine decat competitorii nostri care au avantajul de a fi inceput afacerile cu cel putin 2 – 3 ani inaintea noastra”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors despre compania care a incheiat 2006 cu o cifra de afaceri de 506.664 USD, citand date oficiale publicate in aceasta vara pe site-ul...
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Romānia, dupa ce a cāstigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din Romānia", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a īnregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 12 mil. EUR
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, īn crestere de la 725.000 EUR cāt īnregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta DArcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Potrivit agentiei, īn urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, Notorious a fost desemnata sa creeze identitatea corporatista a casei de avocatura Bostina si Asociatii
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: