Rezultatele cautarii dupa : "identitate vizuala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Grapefruit si Arcsett au desenat noul magazin UPC
Miercuri, 03 Februarie 2010
 Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru oaia neagra a publicitatii
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand...
Sponsorii acopera 70% din bugetul de 900.000 EUR al BCR Open Romania
Joi, 03 Septembrie 2009
 Pe langa BCR – sponsor de titlu, printre partenerii turneului  BCR Open Romania se numara Enel, Caroli, Vodafone, Ciuc, Alexandrion, Powerade, Dedeman, Duck, Gazeta Sporturilor si TVR
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Image Promotion si-a schimbat numele in Image
Luni, 17 Martie 2008

Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.

Art Director francez la Re:ply
Marti, 18 Decembrie 2007
Absolventa a Institutului de Arta École Estienne din Paris, Solène Cesbron a mai lucrat pentru GAV | Scholtz & Friends
Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Ursache, Grapefruit: 10-15 Mil. EUR, piata totala de branding
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
Business Week Romania adopta rebrandingul international
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
Brānza Nasal (Napolact) are o noua identitate
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat īn noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
BrandTailors confirma ca a īncheiat 2006 cu peste 500.000 USD
Miercuri, 29 August 2007
“Am fost surprinsa placut sa constat ca si in 2006 am performat mai bine decat competitorii nostri care au avantajul de a fi inceput afacerile cu cel putin 2 – 3 ani inaintea noastra”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors despre compania care a incheiat 2006 cu o cifra de afaceri de 506.664 USD, citand date oficiale publicate in aceasta vara pe site-ul...
Grapefruit identifica vizual Mercury360
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara  la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
Webstyler a cāstigat EFFIE, de la Millenium Communication
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Romānia, dupa ce a cāstigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Mercury Promotions face 3 achizitii
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din Romānia", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a īnregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de  12 mil. EUR
Factor produce de 1.200.000 EUR, īn crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, īn crestere de la 725.000 EUR cāt īnregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Notorious a cāstigat procesul identitatii pentru Bostina si Asociatii
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Potrivit agentiei, īn urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, Notorious a fost desemnata sa creeze identitatea corporatista a casei de avocatura Bostina si Asociatii
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
141 si Mindshare relanseaza Pall Mall
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
« 1 2 3 4 »