Rezultatele cautarii dupa : "idei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Creatia depinde de alegerea hartiei
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 Alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ. Este concluzia furnizorului de hartie  Antalis care promoveaza beneficiile acestui suport.

Design nou de la atelierele familiei. Noul Itsy Bitsy.
Marti, 16 Septembrie 2014
 Sub sloganul "Bucurie in familie", agentiile GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy.
 
Din spiritul Euromedia: Proiecte speciale in crestere. Raporteaza CA 2013 comparabila cu 2012. 8 Mil.EUR
Marti, 28 Ianuarie 2014
 „Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba! Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 „Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.

 

Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
Marti, 27 August 2013
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Primul presedinte al juriului Mobile de la Cannes Lions, Tom Eslinger, vine la ICEEfest.
Joi, 06 Iunie 2013
 Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Schimb de branding design intre Elvetia si Romania
Marti, 22 Ianuarie 2013
 Designerii Flavia Yoshiura, ARD Design Elvetia si Alin Patru, AMPRO Design Romania au facut schimb de locuri timp de 3 saptamani
Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
Miercuri, 31 Octombrie 2012
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.

Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
American Rom (McCann) a batut 23 tari la inovatie. A castigat marele premiu Warc si 10.000 USD.
Joi, 14 Iunie 2012
 Gazda a peste de 6000 de studii de caz despre inovatie in comunicare, warc.com este una dintre cele mai cunoscute resurse online de idei pentru specialistii din industria de profil
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Pitch cu cantec in retail. Cainele de paza al licitatiilor in publicitate vorbeste.
Joi, 23 Februarie 2012
 In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Ce pierzi daca nu vii la Rodirect? Agenda, ora cu ora.
Luni, 31 Octombrie 2011
 Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
« 7 8 9 10 11 »