Rezultatele cautarii dupa : "idei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ex CEO Chartered Institute of Marketing, Peter Fisk revine in Romania
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Estimam aproximativ 2 Mil. EUR din marketing interactiv, online si mobile marketing Maia Novolan, Intertel
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
BizCity (Rockmedia) a lansat Anti-Criza.ro
Luni, 09 Februarie 2009
 Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul  BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Leo Burnett Group estimeaza o crestere de 46% in  2008.
Miercuri, 04 Februarie 2009
 Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice,...
Rockmedia a lansat reteaua sociala de business iKonect.ro
Marti, 13 Ianuarie 2009
 Compania condusa de Rachad El Jisr a dezvoltat proiectul online cu agentia interactiva MB Dragan, reteaua fiind lansata deocamdata in faza de testare (beta)
DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Cel mai vechi om din DDB ia o pauza publicitara
Vineri, 24 Octombrie 2008

„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie

9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

PR Manager Realitatea TV, Lavinia Rindasu Udrea demisioneaza
Marti, 24 Iunie 2008
Contactata de catre AdPlayers, fostul oficial de relatii publice a afirmat ca s-a despartit in conditii amiabile de echipa Realitatea TV
Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
Marti, 27 Mai 2008

„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE

Naumovici a castigat 120.000 EUR pentru o idee
Marti, 01 Aprilie 2008
Suma reprezinta veniturile din comisioane ale unei agentii de publicitate care aduna clienti de aproximativ 1 Milion EUR
Realitatea-Catavencu suspenda publicarea lunarului Le Monde diplomatique - editia romana
Joi, 20 Martie 2008
Dupa 22 de editii ale revistei lunare, Grupul Realitatea-Catavencu si societatea DLMB Media au decis, de comun acord, sa suspende parteneriatul care avea ca scop publicarea “Le Monde diplomatique - editia romana”.
FRIENDS Advertising - 3 Milioane EUR in 2007
Marti, 18 Martie 2008
De  5 ani pe piata, agentia de publicitate Friends Advertising, parte a grupului IMSG a incheiat anul  2007 cu o cifra de afaceri de 10,5 Milioane LEI si spune ca in 2008 isi va adauga arii noi de expertiza si va continua sa-si  exporte serviciile catre...
Andreea Raicu (Prima TV) si-a facut blog pentru feedback
Joi, 13 Martie 2008
„Oamenii au ocazia sa ma cunoasca prin intermediul blogului, de fapt sa afle mai multe lucruri despre mine decit ar face-o citind numai presa” a afirmat Andreea Raicu, pentru AdPlayers, despre andreearaicu.ro - blogul ei personal