Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 28 Iunie 2021
Printre cei prezenti la eveniment - Irina Margareta Nistor (Presedinte, Fundatia Vodafone), Antonio Matei (Country Manager, SC Johnson Wax), Dana Deac (Presedinte, Fundatia Orange), Sebastian-Iacob Moga (Director General, C.N. Loteria Romana), Georgiana Iliescu (Director Executiv, Fundatia Globalworth), George...
Miercuri, 10 Iunie 2020
Proiectul (s)Mall Talks este realizat de catre IMMOFINANZ, cu suportul agentiei Wunderman, parte din Ogilvy Group Romania, precum si cu suportul CBRE, compania de property management a centrelor comerciale VIVO!.
Marti, 02 Iulie 2019
Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina...
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Filmul regizat de Dominic Dembinski are o distributie remarcabila si va putea fi vazut la Televiziunea Romana la finalul acestei luni si, pe marele ecran, in cadrul unor festivaluri de film.
Vineri, 01 Iunie 2018
Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Miercuri, 16 Mai 2018
80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
Vineri, 24 Februarie 2017
Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Vineri, 07 Octombrie 2016
Campania AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Sambata, 01 Octombrie 2016
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Joi, 24 Martie 2016
In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani:
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
Marti, 04 August 2015
Noul Roju.ro activeaza pe o piata in care majoritatea site-urilor au nume apropiate - avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro
Joi, 07 Martie 2013
Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
Luni, 05 Septembrie 2011
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Marti, 03 Iunie 2008
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: