Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Octombrie 2012
Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.
Vineri, 28 Septembrie 2012
IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe 16 Octombrie in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.
Vineri, 03 Februarie 2012
Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Vineri, 16 Septembrie 2011
Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.
Marti, 31 Mai 2011
Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Joi, 16 Decembrie 2010
Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Joi, 16 Decembrie 2010
Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a...
Miercuri, 25 August 2010
Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Vineri, 20 Noiembrie 2009
De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un...
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Joi, 30 Octombrie 2008
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Marti, 11 Martie 2008
Ce spun editorii parteneriatului feminis-eastrolog, pe de o parte, si Magdalena Zander ( Sales Director, NetBridge Investments) si Mihai Seceleanu ( Managing Partner, Internetcorp ), despre „cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc”
Luni, 18 Februarie 2008
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: