Rezultatele cautarii dupa : "hr"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
Fost CEO InternetCorp, Vlad Popa vrea mai mult de 340.000 EUR cu AvocatNet
Vineri, 02 Martie 2012
 „Vrem sa dezvoltam afacerea, in special sursele de venit, in perioada aceasta in care scad bugetele de publicitate”, a declarat pentru adplayers, Vlad Popa, despre rolul sau de dezvoltare la portalul de business AvocatNet.
Pitch de 30-50 Mii EUR McDonald’s, la McCann PR. DC Communication si Ogilvy PR au pierdut.
Miercuri, 24 August 2011

Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.

ADVERTORIAL: Voturi importante pentru Media Consulta International pe o analiza a spoturilor www.addaddies.ro
Luni, 11 Iulie 2011
 Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
AdPlayers sprijina Personal Branding Seminar IAA, cu Cristina Simion, Alexandra Olaru, Afrodita Blasius si Diana Flutur
Vineri, 30 Octombrie 2009
 IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Netbridge Services da in judecata BRAT ( SATI )
Vineri, 02 Octombrie 2009
Editorul online Netbridge Services da in judecat BRAT pentru ca nu a fost invitata la Adunarea Generala in care s-a hotarat soarta publicarii informatiilor privind numarul de...
Cutremur in managementul Unilever, inclusiv Presedintele?
Joi, 21 Mai 2009
 Potrivit unor surse din piata, la varful Unilever South Central Europe condusa de Alexandra Gatej, Presedintele Unilever SCE ar urma sa aiba loc un cutremur in care schimbarile ar...
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat “Crosul Generatiilor cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009
 Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Unilever inchide subiectul cu Promotia nu se mai face
Marti, 14 Aprilie 2009
 Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, 
Effie Awards Romania da tot aurul festivalului pe eficienta, si doar 4000 lei pe creatie
Luni, 23 Februarie 2009
Festivalul isi da iar pielea pe mana freelancerilor in concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia din acest an, dand foc increderii in creatia agentiilor de...
Start Effie Awards 2009: Inscrieri din 10 Martie
Joi, 19 Februarie 2009
 Inscrierile la Effie Awards Romania din acest an vor incepe pe data de 10 martie si se vor incheia pe 10 mai, iar jurizarea se va desfasura in perioada 26 – 27 mai 2009.
IAA si UAPR au ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Prezidat de Narcis Horhoianu (P&G), din comitet fac parte Alexandra Olaru –Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre –D&D Research, Afrodita Blasius –Bridge Communication, Sorin Blaga –Rompetrol, Stefan Iordache – Leo Burnett Group si Paul Markovits - Vodafone
4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
« 1 2 3 4 »