Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Joi, 17 Martie 2016
Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Miercuri, 24 Februarie 2016
Joi, 28 Ianuarie 2016
Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Luni, 25 Ianuarie 2016
Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel
Joi, 19 Noiembrie 2015
Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, potrivit unui studiu al companiei Madhouse pentru Romania, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a fost de doar 81.000 de mii de euro.
Joi, 15 Octombrie 2015
Marti, 14 Iulie 2015
Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Marti, 27 Ianuarie 2015
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Marti, 12 August 2014
Ioana Avadani si Crenguta Rosu sunt invitatii speciali ai serii de 12 august, ora 18.00, la Sala de Consiliu a Bibliotecii Centrale Universitare Bucuresti
Vineri, 06 Iunie 2014
FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Luni, 21 Octombrie 2013
ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Miercuri, 07 August 2013
Un neconventional facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini cu cateva panouri pe care sunt insailate cateva versuri menite sa atraga soferii doritori de RCA
Joi, 18 Iulie 2013
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Joi, 13 Iunie 2013
The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: