Rezultatele cautarii dupa : "h2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
Joi, 13 Ianuarie 2022
 La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
Piata berii din Romania: Crestere cu 5,2% in 2019, scadere 1,6% in 2020. Estimare de crestere in 2021 la 4,6 miliarde lei
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
Cel mai mare ritm de crestere al abonatilor de mobil. Grupul Telekom Romania, in crestere cu 6.3%, pana la 1.65 milioane, mai multe contracte postpaid.
Marti, 06 Aprilie 2021
 Telekom Romania s-a evidentiat in cursul anului trecut printr-o crestere semnificativa a numarului de contracte postpaid de telefonie mobila, de 6.3%, pana la 1.65 milioane, tendinta care pare ca se continua si in 2021.
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
Ziua internationala de constienizare asupra risipei si pierderilor de alimente. Romania si-a asumat reducerea cu 50%.
Marti, 29 Septembrie 2020
 Cu 76 de kg deseuri alimentare pe cap de locuitor dupa ultimele cercetari, conform Agendei 2030 pentru dezvoltarea durabila, adoptata de ONU, Romania si-a asumat reducerea cu 50% a risipei alimentare pana in anul 2030.
Vodafone inoveaza experienta TV cu noul serviciu Vodafone TV si introduce noi oferte de servicii convergente sub umbrela Vodafone ONE
Luni, 21 Septembrie 2020
 Vodafone TV aduce utilizatorilor din Romania o experienta de televiziune si divertisment complet noua: primul mediabox 4K ce imbina interactivitatea, aplicatiile de streaming si cablul digital, cea mai bogata oferta de continut, flexibilitate si control cu ajutorul functiilor avansate si o adevarata experienta...
Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Miercuri, 19 August 2020
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume...
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Iulia Popa, Discovery Media Romania: ,,Ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Our Big Day Out 2018: 200.000 de produse stranse, 5.354 de beneficiari din 13 judete, 500 de copii institutionalizati invitati la o zi de joaca si caravane la 1.253 de varstnici si copii institutionalizati
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
S-a lansat Romania CSR Index 2018. Aur pentru Coca-Cola HBC, Kaufland Romania, Raifeissen Bank, OMV Petrom, CEZ Romania si Telekom Romania
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
Geometry Global Bucharest, premiata la White Square de la Minsk, Belorusia. Castigatorii 2018.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Doina Gradea, TVR: Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona
Vineri, 02 Februarie 2018
„Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona, astfel incat reprezentantii Romaniei sa beneficieze de toate resursele necesare unei participari cat mai bune” a declarat Doina Gradea, Director General TVR, referitor la finala concursului Eurovision.
Doina Gradea, TVR: Marea Finala Eurovision Romania, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Sambata, 20 Ianuarie 2018
 Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
« 1 2 3 4 5 »