Rezultatele cautarii dupa : "h"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Echipa Malaxa reprezinta Romania la Competitia Internationala F1 in Schools
Miercuri, 08 August 2018
 Cinci elevi romani s-au calificat la etapa internationala a competitiei internationale F1 in Schools si vor concura cu o masina in miniatura de tip F1 impotriva a 50 de echipe de elevi, din peste 25 de tari. Competitia se afla deja la cea de-a paisprezecea editie si se desfasoara in perioada 9 – 14 septembrie...
Horia Tecau joaca in echipa de comunicare cu McCann PR
Luni, 30 Iulie 2018
 Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Campionul la triatlon Razvan Doica se pregateste pentru Mondialul Ironman din Africa de Sud. Lista sponsorilor, inca deschisa.
Luni, 23 Iulie 2018
 Animat de moto-ul „te duci si faci”, campionul la triatlon Razvan Doica are 16 ani de judo si 4 ani in competititii de triatlon si se pregateste pentru Campionatul Mondial Ironman din Africa de Sud
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
Creativul roman Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup va prezida juriul in editia jubiliara 25, Golden Drum Festival
Joi, 24 Mai 2018
 Evenimentul va avea loc intre 17 si 19 octombrie la Portoroz, iar lucrarile care vor intra in editia jubiliara Golden Drum vor fi jurizate de 22 dintre cei mai renumiti experti internationali in creatia de publicitate.
Dan Petre, Adina Vlad, Dan Zloteanu, Adina Nica si Diana Flutur vor modera Effie Awards 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, si Diana Flutur, Executive Coach si Directorul Conferintei Globale IAA...
Garanti Bank revizuieste prognoza de crestere la 4.4%, de la estimarea de 4% la inceputul anului.
Joi, 17 Mai 2018
 Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice banci de pe piata locala, revizuieste prognoza privind cresterea economica la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionata de banca la inceputul anului.
Sonae Sierra a inregistrat un profit net de 15.3 milioane de Euro in T1 2018. Vanzari in crestere in Romania cu 6,4% datorita ParkLake
Miercuri, 16 Mai 2018
 Chiriile totale au crescut cu 3,1%, in crestere cu 2,8% in Europa si cu 4,3% in Brazilia (reali brazilieni), peste rata medie a inflatiei pe aceasta piata.
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
2 din 5 romani din publicul comercial au vazut joi seara Las Fierbinti  (Pro TV)
Vineri, 11 Mai 2018
 Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer
Joi, 10 Mai 2018
 8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer unde vor avea loc 280 de sesiuni de experimente, la al caror acces participarea este gratuita.
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Micul Targ de Design pe 26 si 27 mai la Nod Makerspace din Bucuresti (Splaiul Unirii 160)
Sambata, 05 Mai 2018
 Micul Targ de Design este targul care reprezinta cultura makerilor si designerilor din Romania si va include standuri ale creatorilor, designerilor si artizanilor romani ce prezinta produse originale si unicate, realizate local, la scara mica, prin folosirea unor tehnici si materiale inovatoare.
Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
Joi, 03 Mai 2018
 La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Cea mai buna handbalista a lumii, Cristina Neagu incurajeaza copiii sa isi accepte diferentele in noua campanie Cartoon Network anti-bullying
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%,  interesele si pasiunile - 12,18%,  situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14%