Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Agentia de publicitate The Ad Store se va ocupa integral de promovarea canalului de nisa specializat in gastronomie Brava TV
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
In licitatia pentru cont s-au mai prezentat, potrivit agentiei, alte 2 companii de publicitate