Rezultatele cautarii dupa : "gustul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Proiect de crowdfunding caritabil pentru copiii din Ucraina lansat de Consolid8 si restaurantul Noeme: „Magic 4 Ukraine”
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Toate proiectele inscrise pana acum in platforma s-au bucurat de o rata excelenta de succes si acum ne dorim, cu atat mai mult cu cat vorbim de o cauza umanitara, sa strangem cat mai multe fonduri pentru a veni in ajutorul victimelor colaterale ale acestui razboi, copiii nevinovati din Ucraina care se lupta...
Heineken lanseaza prima bere fabricata in lumea virtuala. Heineken Silver - din pixeli, nu din drojdie
Luni, 21 Martie 2022
 ,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces...
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021
 La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi” pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
Eroina Marvel s-a intors pe ecrane cu Black Widow, lansat de Forum Film si RAN Communication
Joi, 08 Iulie 2021
 „Filmul „Black Widow” merita o campanie de promovare pe gustul fanilor. Timpul scurt ne-a fortat sa fim creativi si inventivi si sa promovam mesajele cheie ale filmului acolo unde sunt si iubitorii Universului Mavel.” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Communication, la...
13 saptamani cu premii de mii de euro. Noua campanie MyAccount de la Telekom Romania, pentru clientii care utilizeaza aplicatia mobila.
Luni, 07 Iunie 2021
 Utilizatorii aplicatiei MyAccount vor putea participa, pana la data de 29 august 2021 inclusiv, in noua campanie organizata de Telekom Romania, “Ghicitoarea verii – Tombola MyAccount”, unde vor putea castiga premii diferite in fiecare zi a saptamanii.
HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021
 La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Filme ca la Londra sau Bucuresti, acum si la Buzau. Primul multiplex Cinema City, in Buzau.
Vineri, 28 Mai 2021
 Cinema City a inaugurat din 27 mai in Shopping City Buzau cel de-al 27-lea multiplex, chiar in ziua redeschiderii retelei Cinema City Romania, si marcheaza implinirea a 125 de ani de la prima proiectie cinematografica din Romania.
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia “One Brand”
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Recoltata la racoarea noptii. Vinaria Purcari a lansat gama exclusivista Nocturne, doar pentru HORECA.
Marti, 01 Septembrie 2020
Cele sase sortimente nou lansate sunt create in colaborare cu oenologul italian Federico Giotto. Tehnica de recoltare la racoarea noptii, specifica podgoriilor de top internationale, are un mare plus: nivelul de zaharuri din struguri este stabil si aciditatea este echilibrata.
Pan Food a lansat de curand brandul SPIRALINE de napolitanele spirale
Luni, 27 Ianuarie 2020
 „Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania!”, declara Ioan Stanea, administratorul Pan...
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Cunoscuta altadata drept statiunea tineretului, Costinestiul crapa de invidie. Copiii si-au facut plaja lor la Mamaia - Radioplaja Itsy Bitsy
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun. 
HARD ROCK CAFE lanseaza Steak Burger, favoritul fiind 24 Karat Gold Leaf Steak Burger, care va genera donatii catre Asociatia S.O.S Satele Copiilor
Luni, 24 Iunie 2019
 Noul meniu HARD ROCK CAFE lansat de curand include peste 20 de produse noi, printre care si o premiera mondiala: primul Steak Burger™ acoperit cu foita de aur de 24 de karate, 
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
PR
Carrefour Romania doboara GUINNESS WORLD RECORDS la cea mai lunga prajitura. Peste 2 kilometri, comparativ cu 421 metri, vechiul record.
Joi, 04 Octombrie 2018
 Pentru realizarea preparatului au fost utilizate 2 tone si jumatate de faina si peste 5 tone de mere romanesti. Placinta a fost pregatita in laboratoarele proprii Carrefour, iar peste 100 de angajati din raionul brutarie din hipermarketurile din Bucuresti, Braila si Ploiesti au contribuit la inscrierea acesteia in...
« 1 2 3 4 5 »