„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.